Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een lichte overhaul voor mijn huidige game pc. Ik ben niet op zoek naar zeer drastiche veranderingen, vooral kleine dingen met in verhouding groot effect.
Wat is je budget?
Onder de 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Algemeen gebruik en redelijk heftige gaming. De primaire reden dat ik weer aan het rondkijken ben voor upgrades is dat ik op het moment redelijk into pubg bent en de beroerde 40-55 fps op low met stuttering begint me te irriteren. Ja de game is early access, maar het is een goed excuus
.
Wat heb ik?

Laatste update is laat 2013, dus het is al wel wat verouderd weer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben echt super out of the game qua pc hardware. Wat voor andere dingen zou ik nog kunnen doen?
Ik denk nu aan:
Meer ram
Andere gpu . Pubg lijkt erg gpu intensief te zijn.
cooling overhaul.
cpu opnieuw installeren met nieuwe thermal paste.
Ik ben op zoek naar een lichte overhaul voor mijn huidige game pc. Ik ben niet op zoek naar zeer drastiche veranderingen, vooral kleine dingen met in verhouding groot effect.
Wat is je budget?
Onder de 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Algemeen gebruik en redelijk heftige gaming. De primaire reden dat ik weer aan het rondkijken ben voor upgrades is dat ik op het moment redelijk into pubg bent en de beroerde 40-55 fps op low met stuttering begint me te irriteren. Ja de game is early access, maar het is een goed excuus
Wat heb ik?

Laatste update is laat 2013, dus het is al wel wat verouderd weer.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben echt super out of the game qua pc hardware. Wat voor andere dingen zou ik nog kunnen doen?
Ik denk nu aan:
Meer ram
Andere gpu . Pubg lijkt erg gpu intensief te zijn.
cooling overhaul.
cpu opnieuw installeren met nieuwe thermal paste.