Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Marcel403
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 15:47
Ik probeer op http://gaming.gigabyte.eu/Intelmotherboard/SteamZ370.aspx mijn nieuwe moederbord te registreren voor de 20 euro steam wallet. Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar heb meerdere keren alles gecontroleerd maar krijg steeds de melding dat de registratie mislukt is zonder enige uitleg waarom.

Heeft iemand met een Gigabyte z370 Mobo hetzelfde probleem?
...

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:51
Heb je Gigabyte al gecontacteerd? :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Marcel403
Nat-Water schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:03:
Heb je Gigabyte al gecontacteerd? :)
Heb ze een mail gestuurd via de support maar dat kan nog wel even duren |:(

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:51
Okee.

Ik heb geen idee hoe de pagina van Gigabyte werkt, maar op mijn telefoon al een beetje buggy. Voer je de gegevens in via de pc met het mobo? Bij welk scherm loop je vast? Heb je toevallig een adblocker oid draaien wat voor gedoe kan zorgen? Heb je het al in een andere browser geprobeerd?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Marcel403
Nat-Water schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:11:
Okee.

Ik heb geen idee hoe de pagina van Gigabyte werkt, maar op mijn telefoon al een beetje buggy. Voer je de gegevens in via de pc met het mobo? Bij welk scherm loop je vast? Heb je toevallig een adblocker oid draaien wat voor gedoe kan zorgen? Heb je het al in een andere browser geprobeerd?
Yep al op 3 browsers ;), Elke keer hetzelfde probleem. Nadat alles is ingevuld druk ik op submit en dan gaat ie laden voor ongeveer 1-2 minuten en dan komt de melding "registration has failed!" zonder enig melding waarom.

Had gehoopt dat ik niet de enige was daarom deze thread aangemaakt :)

• Marcel403
Vandaag op het werk geprobeerd en hier werkt het wel :)
Pagina: 1