Home Button functioneert niet juist

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn homebutton van mijn iphone 6 functioneert niet goed meer. mijn touch id werkt niet meer omdat dit al vervangen is.

mijn home button reageert niet als ik mijn scherm wil ontgrendelen. zodra ik op de aan/uit knop druk en dan op de home button doet die het wel.

Ik heb al een nieuwe home button er op laten zetten maar dit gaf het zelfde resultaat.

Ook heb ik een hard reset/ kalibratie en fabrieksinstellingen gedaan.

Heeft iemand nog een idee waaraan dit kan liggen >?

Ik heb de laatste apple update gedaan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Vaak stopt de werking van TouchID als je je scherm en/of Home Button hebt vervangen terwijl je de batterij niet losgekoppelt hebt. Hier is zover ik weet ook geen fix voor anders dan het door Apple te laten fixen (bij de geniusbar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaa klopt die stop altijd als je het vervangt. maar na de reperatie heeft de home knop nog normaal gefunctioneerd .. dus andere mensen nog ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Hackus op 18-10-2017 21:24 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Huis tuin en keuken prutser geweest ?

Je moet heel voorzichtig zijn met het vervangen van onderdelen.(als 1e altijd de batterij van moederbord halen) vaak moet je de boel schoonmaken en org. behouden ipv button vervangen. Harde reset en alles helpt niet met de werking van homebutton of andere gear.
Dat is alleen software-matig.

Jr

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. Kabel van moederbord naar Home knop was kapot
Pagina: 1