De prijs van autoverzekeringen

Pagina: 1
Acties:

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik heb mijn auto al zo'n 13 jaar bij dezelfde verzekeraar lopen. Het valt mij op de laatste jaren deze verzekering met sprongen duurder wordt voor een WA verzekering. Het komende jaar moet ik zo'n 50 euro meer gaan betalen. Is dit de algemene trend of komt dit, omdat mijn auto steeds ouder wordt?

Als ik op independer kijk dan zie ik wel dat het iets goedkoper kan, maar dat zijn voornamelijk maatschappijen die ik niet ken. En als ik overstap wil ik er toch wel weer een aantal jaar blijven zitten en niet iedere keer naar de aller goedkoopste switchen. Ik ben niet op zoek naar een verzekering die alleen op dit moment de goedkoopste is.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:24
pacificocean schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:50:
Ik ben niet op zoek naar een vekering die alleen op dit moment de goedkoopste is.
Je kan ook beter van d'r houden dan dat ze goedkoop is.. :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• pacificocean
  • Laatst online: 20-12-2025
Malfunctions schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:02:
[...]

Je kan ook beter van d'r houden dan dat ze goedkoop is.. :P
lol :) aangepast

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja, prijzen zijn gestegen door hogere schadelasten (meer gebruik van de smartphone) en door een prijzenslag in het recente verleden en door klimaatverandering.

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 18-10-2017 16:09 ]

Hoi!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:08

servies

Veni Vidi Servici

Tot ruim 2 jaar geleden had ik een verzekering lopen bij Unive. Toen ben ik overgestapt naar AllSecur bij aanschaf van een nieuwe auto. Dat scheelde me op jaarbasis ruim €100. Afgelopen juni kreeg ik de verlengingsbrief van AllSecur met een premieverhoging van 28%.... Ja echt... 28%.
Ik ben toen weer gaan rondkijken en kwam toen uit bij de Skoda autoverzekering (ik heb een Skoda) en was weer €100 goedkoper uit dan de nieuwe polis van AllSecur met 2 jaar langer nieuwwaarde regeling... (nu 5 i.p.v 3 jaar)...
Het verschilt per maatschappij en ik heb zelf sterk m'n twijfels over de redenen voor de verhogingen die de maatschappijen opgeven...
Het loont gewoon om rond te blijven kijken... Zowel met verzekeringen als met energieleveranciers etc...