Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:25
Mijn vraag
Na dat mijn iPhone een tijdje geleden plaats heeft gemaakt voor een Nokia 6, wil ik ook graag een vervanger voor mijn Apple TV, een Android TV box dus. Ik vind het het aller belangrijkste dat hij snel updates krijgt. Ook zou het fijn zijn als hij, wanneer het in het Nederlands beschikbaar is, Google Assistant ondersteund.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik snap deze vraag niet helemaal, maar ik zeg wel waarvoor ik hem graag wil gebruiken.
Ik wil hem gebruiken voor YouTube, misschien soms een (simpel) spelletje, Google foto’s, Google play Movies/Music.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gezien dat er veel Android TV boxen op Alieexpress staan, maar als het met de Chinese Android TV boxen het zelfde gaat als met Chinese Android telefoons krijg ik geen snelle updates.
Ook heb ik de Nexus Player gevonden, maar die is nergens meer te koop.
Een Nvidia Shield vind ik erg duur, maar dat komt natuurlijk omdat die voornamelijk voor games is gemaakt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:45

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:51
Budget ?

Nvidia shield komt binnenkort ook zonder controller, die bundel zal iets goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:25
Budget is max. €150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Een Xiaomi Mi Box is wel een van de betere Android TV kastjes en valt prima binnen je budget. Een nVidia Shield is krachtiger, vooral op 3D vlak. Leuk voor spellen, maar je betaalt wel de hoofdprijs als je die functionaliteit niet gaat gebruiken.