Ik heb in 2013 een mooie customac gebouwd, die het nog altijd prima doet. We gebruiken 'm dagelijks als montage werkstation. Echter hebben we al sinds het begin last van vreemde artifacten in beeld die pas weer weggaan na een reboot. Ze ontstaan over het algemeen als de videokaart (GTX960) aan het renderen is of op een andere manier zwaar belast wordt. Na het renderen blijven die artifacts op de gekste plekken terug komen. Hier een voorbeeld van mijn mailclient zojuist:

(ik heb hier en daar even wat privé zaken geblurd, kijk daar even omheen, het gaat om de rode cirkels)
Heeft iemand enig idee waar dit door komt en wat ik eraan kan doen? We hadden eerst een 650Ti kaart erin waar we hetzelfde probleem mee hadden. We gebruiken de laatste CUDA webdrivers van NVIDIA en we draaien op El Capitan.

(ik heb hier en daar even wat privé zaken geblurd, kijk daar even omheen, het gaat om de rode cirkels)
Heeft iemand enig idee waar dit door komt en wat ik eraan kan doen? We hadden eerst een 650Ti kaart erin waar we hetzelfde probleem mee hadden. We gebruiken de laatste CUDA webdrivers van NVIDIA en we draaien op El Capitan.
Rookworst zonder R is ook worst.