Paar probleempjes met Kyro 2

Pagina: 1
Acties:

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Ik heb gisteren een Hercules 4500 tvout gekocht bij <vloekmodus>Dixons<vloekmodus uit>. Ik heb alleen een paar probleempjes zo krijg ik regelmatig als ik tweakers.net bezoek dit vreemde plaatje: http://members1.chello.nl/~c.r.van.de.woestijne/t.net.jpg
:?
Verder krijg ik mijn tv-uit niet goed aan de gang. Alleen maar zwart-wit en een rot-beeld.
Ik heb natuurlijk wel pal-b-g etc. geselecteerd. Met spellen heb ik geen problemen (nou ja gp3 maar ja dat is bekend). In spellen loopt ie lekker vloeiend met een prachtbeeld (fsaa):9~
Verder heb ik zowiezo wat problemen tijdens het internetten. Als ik naar beneden scroll doet ie dat nogal schokkerig. Ik heb tot nu toe alleen maar winme geprobeerd. Na een garantieschijfje (IBM-45 gig he) heb ik nog geen mandrake etc. geïnstalleerd.

Rest van de specs: T-bird 1000 mhz (effe op standaard), Zalman 3100 goud :9~, 300 watt voeding, no name bigtower, Pioneer 105s, Liteon 1201B, 256 MB infineon (op 133 cas 2), IBM-Dtla 45 gig, 486 floppy, LG studioworks 995e (19" draait meestal op 1152*864@100hz), blauw transparant keyboard van de kijkshop, logitech cordless mouseman, realtek netwerkkaartje, terratec ess solo 1 en nog wat printertjes, etc.

2d beeld is voor de rest wel veel beter dan msi-2mx die ik hier voor had.
Waar zouden die problemen aan kunnen liggen. Kyro 2 loopt op normale kloksnelheid.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

• Crvdwoestijne
Ooh bij de specs nog mijn Abit-KT7a-raid vergeten.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ga eens voor andere drivers shoppen..

• Crvdwoestijne
Ik heb al de laatste drivers van zowel hercules als van st zelf geprobeerd. Het hielp weinig :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Die tweakers pagina met rode vervorming is wel een bekende bug. Ga een searchen op Kyro2.

Verwijderd

die bug heb ik al met mn kyro 1 niet altijd das het vreemde driver updates hebben daarin niet geholpen

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

hoeveel heeft het kaartje gekost? Bij de dixons .. uuhh het klinkt en schrijft echt niet lekker :)

gr

• Crvdwoestijne
Hij is wel wat duurder dan bij de pricewatch maar je kan hem wel meteen meenemen en ze doen ook niet moeilijk als je hem weer terugbrengt. Hup: hij doet het niet goed. Verkoper: een andere of geld terug. Da's ook wel lekker. Bij de dixons kun je hem krijgen voor 460 pieken.

• Crvdwoestijne
Het scheelt dus hoogstens 5 tientjes - geen verzendkosten. Wel vervelend die rode bug - net bij mijn favoriete website |:(
Dan maar weer eens opera daarvoor gebruiken.
Ik heb trouwens ook met deze kaart dat sommige thumbnailtjes slecht laden (krijg je een grijze massa te zien bij eentje, rest wordt wel goed geladen dan maar F5). Maar voor de rest toppie!

Pagina: 1