Ik heb gisteren een Hercules 4500 tvout gekocht bij <vloekmodus>Dixons<vloekmodus uit>. Ik heb alleen een paar probleempjes zo krijg ik regelmatig als ik tweakers.net bezoek dit vreemde plaatje: http://members1.chello.nl/~c.r.van.de.woestijne/t.net.jpg

Verder krijg ik mijn tv-uit niet goed aan de gang. Alleen maar zwart-wit en een rot-beeld.
Ik heb natuurlijk wel pal-b-g etc. geselecteerd. Met spellen heb ik geen problemen (nou ja gp3 maar ja dat is bekend). In spellen loopt ie lekker vloeiend met een prachtbeeld (fsaa):9~
Verder heb ik zowiezo wat problemen tijdens het internetten. Als ik naar beneden scroll doet ie dat nogal schokkerig. Ik heb tot nu toe alleen maar winme geprobeerd. Na een garantieschijfje (IBM-45 gig he) heb ik nog geen mandrake etc. geïnstalleerd.
Rest van de specs: T-bird 1000 mhz (effe op standaard), Zalman 3100 goud
, 300 watt voeding, no name bigtower, Pioneer 105s, Liteon 1201B, 256 MB infineon (op 133 cas 2), IBM-Dtla 45 gig, 486 floppy, LG studioworks 995e (19" draait meestal op 1152*864@100hz), blauw transparant keyboard van de kijkshop, logitech cordless mouseman, realtek netwerkkaartje, terratec ess solo 1 en nog wat printertjes, etc.
2d beeld is voor de rest wel veel beter dan msi-2mx die ik hier voor had.
Waar zouden die problemen aan kunnen liggen. Kyro 2 loopt op normale kloksnelheid.
Verder krijg ik mijn tv-uit niet goed aan de gang. Alleen maar zwart-wit en een rot-beeld.
Ik heb natuurlijk wel pal-b-g etc. geselecteerd. Met spellen heb ik geen problemen (nou ja gp3 maar ja dat is bekend). In spellen loopt ie lekker vloeiend met een prachtbeeld (fsaa):9~
Verder heb ik zowiezo wat problemen tijdens het internetten. Als ik naar beneden scroll doet ie dat nogal schokkerig. Ik heb tot nu toe alleen maar winme geprobeerd. Na een garantieschijfje (IBM-45 gig he) heb ik nog geen mandrake etc. geïnstalleerd.
Rest van de specs: T-bird 1000 mhz (effe op standaard), Zalman 3100 goud
2d beeld is voor de rest wel veel beter dan msi-2mx die ik hier voor had.
Waar zouden die problemen aan kunnen liggen. Kyro 2 loopt op normale kloksnelheid.