Edge onthoudt locatie en dimensies niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-05 11:27
Al sinds de introductie van Edge vind ik het ontzettend hinderlijk dat hij altijd fullscreen opent. Ik wil dat m'n browser, na afsluiten, gewoon de afmetingen en locatie onthoudt die ik eenmalig instel en de volgende keer gewoon weer opent zoals hij was afgesloten. IE en Chrome doen dat wel goed. Na ieder grote update hoop ik dat dit dan eindelijk het geval is maar helaas, vandaag na de Fall update gaat het nog steeds niet goed.
Nu heb ik een vraag hierover bij MS gedropt en het antwoord is dat zij het probleem niet kunnen reproduceren en of ik het eens na een cleanboot wil proberen.
Voor ik dit doe zou ik graag eens horen of dit nu een probleem is dat alleen bij mij optreedt of dan anderen hier ook last van hebben en dit dus gewoon een functie is die nog in Edge ontbreekt.

[ Voor 5% gewijzigd door janchtw op 18-10-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Alleen jij hebt het probleem vrees ik. Probeer een clean account/clean install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-05 11:27
kBen flabbergasted! Ik boot net opnieuw en werd voor het eerst in jaren geconfronteerd met de boodschap dat mijn C schijf werd gecheckt en repaired. Ik rekende er al een beetje op dat ik mijn systeem zou moeten restoren maar na 40% startte alles wel goed op en nu werkt Edge voor het eerst wel zoals het hoort.

In ieder geval bedankt voor je reactie!