Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mb aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een nieuw systeem aan het bouwen.
Ik weet niet hoe ik de Power sw, Reset sw, Hdd led, Power led +, Power led - aan moet sluiten.
mb gigabyte GA-H110-S2HP en Cooler master elite 344 USB 3.0 Zilver, voeding Cooler master GM G450M.

Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/album/Ojhed4QE52fC

Alle reacties

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:49
Staat allemaal in het moederbord boekje beschreven. Lees het!

[ Voor 9% gewijzigd door Meekoh op 18-10-2017 11:59 ]

Computer says no

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
F_PANEL (Front Panel Header)
In de manual van je moederbord, pagina 14.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je weet dat er een supertopic komt als alleen de titel al in kleine letters staat en nog te lui om moederbord voluit te schrijven en de titel zelf al haast naar de handleiding wijst. En ja, hoor. Drie regeltjes afgetopt met een normale site als afbeelding geplaatst. :o

Toppertje :)

Maar goed, mocht je hem kwijt zijn, hier is de handleiding ook te downloaden: https://www.gigabyte.com/...S2H-rev-10#support-manual

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 18-10-2017 12:03 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
zat geen boekje bij sorry maar bedankt voor de link

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT verwachten we geen voorkennis, wel dat je zelf doet wat je kunt voor je hier een topic opent.

Op de website van de fabrikant op zoek gaan naar documentatie hoort toch echt bij de zaken die we verwachten voor je een topic opent. Als je er dan niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar pas nadat je zelf aan de slag probeert te gaan dus.

Dicht wegens onvoldoende inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.