• p_atriick
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-04-2021
Goedemorgen,

A.s. zondag heeft mijn oma besloten haar verjaardag te vieren.
Uiteraard wil ik hier bij zijn, maar het liefst kijk ik ook de Klassieker..
Mijn oma heeft zelf internet en tv via ik meen Caiway.
Kan ik mijn chromecast meenemen en dan vanaf de Ziggo Go app de wedstrijd streamen naar de TV?
Of werkt dit niet omdat de chromecast dan via WIFI verbinding maakt met een Caiway-netwerk ipv Ziggo-netwerk?

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:45
Niet alle zenders werken op andere internet providers.
Over Fox durf ik echter geen uitspraak te doen.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ziggo-GO werkt overal, je logt namelijk in met je gebruikersnaam / wachtwoord van Ziggo.

En eens met hierboven, niet elk kanaal werkt buiten het Ziggo gebied. Als test kan je eens een 4G verbinding gebruiken om te casten,

[ Voor 43% gewijzigd door Vorkie op 18-10-2017 11:44 ]

• p_atriick
Het is wel een Ziggo gebied. Casten via 4g werkt toch sowieso niet? De chromecast moet altijd verbonden worden met een WIFI netwerk volgens mij.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-01 19:57
Als het op 4g werkt (het afspelen van de stream) dan ook op een ander wifi netwerk.
Mocht dat toch niet zo zijn kan je ook een account nemen bij Foxsports.nl, dat bij het ziggo abonnement in.
Die werkt sowieso overal.

[ Voor 7% gewijzigd door mathy_ op 18-10-2017 11:48 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
p_atriick schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:47:
Het is wel een Ziggo gebied. Casten via 4g werkt toch sowieso niet? De chromecast moet altijd verbonden worden met een WIFI netwerk volgens mij.
Excuus, bedoelde inderdaad de stream afspelen via 4G, niet casten natuurlijk...

• p_atriick
Ah zo, ja op 4G kan ik via de Ziggo-Go app ook gewoon alle zenders vanuit mijn pakket bekijken.

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 22:26
Dat werkt prima. Ik heb hier zelf glasvezel via Tweak, maar de F1 kijk ik via mijn eigen ISP en cast ik vanaf een Android of iOS apparaat probleemloos naar de Chromecast. Let wel dat dit alleen werkt voor live TV. Voor replay werkt het vaak niet (wellicht afhankelijk van het Ziggo abonnement).

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• p_atriick
Ah dat is wel top! Dus in principe zou ik op mijn abonnement ergens anders gewoon voetbal moeten kunnen kijken op de TV mits ik mijn chromecast meeneem.
Pagina: 1