• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Iemand een goeie referentie op't gebied van een headset waarmee ik kan communiceren tijdens games? Als in zenden en ontvangen tegelijk, met goeie kwaliteit.

Draadloos (RF, geen IR!) zal wel niet bestaan zeker?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Kijk is ff op Plantronics.

Heb er zelf ook een van.. niet draadloos maar wel superrelax0r!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Microsoft SideWinder ofzo , die heb ik ook en is zeeer kewl , met kastje etc erbij. Daar kun je kanalen instellen etc.

• DeX

DeX

Op dinsdag 10 juli 2001 11:44 schreef SaURoN het volgende:
Microsoft SideWinder ofzo , die heb ik ook en is zeeer kewl , met kastje etc erbij. Daar kun je kanalen instellen etc.
Ja die heb ik dus.. de headset is van plantronics... :9

• witchdoc
welke headset heb je precies dan?
Eén van de DSP serie veronderstel ik? Welke? Goeie bass enzo? Hoe is de geluidskwaliteit met bijvoorbeeld radio of TV aan in de buurt?
Meer info! :)

edit: en die grote blok aan't snoer (richting usb connector) trekt die dat ding niet half van je hoofd met ze gewicht?

• DeX

DeX

Nee dat ding leg je gewoon op je pc/bureau. Ik heet niets van draadloos af of ier nou ruis maakt ofzo.. Ikke niette weten.

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 12:40
Kun je niet beter meteen bij de OMO service lijn gaan werken? :+

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

• DeX

DeX

Op dinsdag 10 juli 2001 13:08 schreef smerik het volgende:
Kun je niet beter meteen bij de OMO service lijn gaan werken? :+
En dat slaat op...?

Wazige gozer... :?

• witchdoc
Op dinsdag 10 juli 2001 13:06 schreef DeX het volgende:
Nee dat ding leg je gewoon op je pc/bureau. Ik heet niets van draadloos af of ier nou ruis maakt ofzo.. Ikke niette weten.
maar als je't dus niet op je bureau legt ofzo is't effectief te zwaar?
Ik DENK trouwens dat je vraagt of draadloos geen ruis oplevert? Infrarood inderdaad wel, maar met radiofrequentie zendingen is dat veel minder.. 'k heb nu een sennheiser RF ontvanger (geen mic) en da's echt perfect geluid voor een leek als ik

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb ff een picture gemaakt, dat lompe ding leg je op je bureau en dan heb je nog ongeveer anderhalve meter snoer :D Storing heb ik nooit last van. [radio staat er 1 meter van af]. Je kunt snel van BOXEN & Koptelefoon wisselen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sauron.f2s.com/DSCF0033.JPG

• DeX

DeX

Hey!
jij hebt een andere headset dan ik. :? Ff kijken welke jij en ik hebben..

:D

• DeX

DeX

• witchdoc
ik bedoelde deze headset eigenlijk.. lijkt me iets geschikter voor high volume gaming dan die toch iets meer kantoorgerichte headsets van jullie.. [img]http://www.plantronics.com/digital/dsp500_dsp.jpg[img]

snap je ook gelijk welk ik bedoel met zwaar ding dat headset van je hoofd aftrekt door gewicht denk'k.. ziet er toch erg zwaar uit vind ik.

Geven die 'llichtere' headsets van jullie nog veel lawaai eigenlijk? Of gaan ze al snel vervormen? (de speakers, niet de micro)

• DeX

DeX

Op dinsdag 10 juli 2001 13:25 schreef poohbeer het volgende:
ik bedoelde deze headset eigenlijk.. lijkt me iets geschikter voor high volume gaming dan die toch iets meer kantoorgerichte headsets van jullie.. [img]http://www.plantronics.com/digital/dsp500_dsp.jpg[img]

snap je ook gelijk welk ik bedoel met zwaar ding dat headset van je hoofd aftrekt door gewicht denk'k.. ziet er toch erg zwaar uit vind ik.

Geven die 'llichtere' headsets van jullie nog veel lawaai eigenlijk? Of gaan ze al snel vervormen? (de speakers, niet de micro)
Kantoorgerricht??? Staat duidelijk for gaming!!!! ik heb hem gekregen bij mijn microsoft sidewinder communicator kantoorgerichte versie...
:)
LOL

• witchdoc
Op dinsdag 10 juli 2001 13:26 schreef DeX het volgende:
Kantoorgerricht??? Staat duidelijk for gaming!!!! ik heb hem gekregen bij mijn microsoft sidewinder communicator kantoorgerichte versie...
:)
LOL
Gevoelige snaar geraakt precies ;)
Maar euhh.. quaa volume? kan je't zo zetten dat het TE luid wordt voor je oren zonder vervorming? Of verrevan?

• DeX

DeX

Jawel.. Geluid is prima.. vooral als je die met dynamic bass hebt.. ik heb maar zo'n basic dingetje.. jij zal vast wel een betere krijgen.. ben er blij mee.

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 13:25 schreef poohbeer het volgende:

Het is een gamevoice, is een draai knopje bij waar mee je geluid etc harder kunt zetten :)
Microshoft Sidewinder Gamevoice :)
That best outta there, IMHO

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:53
hehe, die dsp500 kost dus 350 piek ofzo heh, ik heb daar ook al naar zitten kijken.

Omdat mij gamevoice headset kapot is (rechteroordop is afgebroken -> schijnt vaker voor te komen)
probeer ik nu aan nieuwe headset te komen.
Die plantronics is mij extreem goed bevallen. Echt maximale geluidskwaliteit, ik speel in cs nogal op het geluid dus een goeie headset is voor mij belangrijk. Ik ben aan het zoeken geweest op de site, heb een mooie gevonden, eigenlijk heel ultiem voor gamers zoals ik die ook nog gamevoice willen gebruiken (want dsp500 is met usb). Is de hs1 geworden.
Dus ik een email sturen naar het kantoor in benelux, blijkt het qua prijs precies iets voor mij te zijn. Kan niet beter toch? 108 piek dus. In de email stond ook de melding dat ik hem bij hun importeur kon kopen www.pcheadsets.nl
dus ik daarnaatoe, even rondgekeken, wordt ik doorverwezen naar resellers. Ok prima. Blijkt dus dat er van de 5 bedrijven maar 1 is die de headset heeft die ik wil en vragen ze er 30 piek voor als ze hem moeten verzenden :'( :'(
en dat die 108 piek uit de mail excl btw is :'(

dat is dus een totaal van 164.22 en dat is mij dus net ietsjes teveel.

ik wil best wel 125 piek uitgeven voor een extreme headset, maar dit vind ik dus een beetje te veel van het goede.. :)

iemand een alternatief?
Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.com/product_images/HS1rgb_lg.jpg

link van headset http://www.plantronics.com/emea/computer/hs1.html

Verwijderd

Hmm, ik heb net correct electronics hier in Rotterdam gebeld. Daar hebben ze zowel de Plantronics HS1 als de DSP500 op voorraad. De HS1 kost 177,- en de DSP500 355,- incl. BTW.

Dat is de 164,- van de bovenbuurman incl. verz. kosten nog goedkoop.

Ik wil zelf ook zo'n HS1, als ik hem goedkoper vind laat ik het wel weten.

Avenger Als je wilt kunnen we wel samen 2 van die dingen bestellen, verz. kosten delen. Dan ben je 146.37 voor de HS1 kwijt.
Misschien woon je wel in de buurt, dan kan ik hem nog komen brengen ook :)

• Avenger84
ik heb al 2 anderen gevonden waar ik de kosten mee kan delen, mits ik het zelf voorschiet, maar das wel ok

post ff je reactie als je het ding hebt, ik bestel heb maandag en ik hoop um vrijdag voor de lan in goor te hebben, lijkt me echt een super vet ding

Verwijderd

Ik heb deze, vet goed voor counter strike en kost maar FL 25,- bij Dynabyte

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~e2517/trust.jpg

Effe kleine correctie,
De microfoon die erop zit is dus nep!!!
das gewoon een plastic staafje met nix erin!!!
de mic zit in de oorscelp en het resultaat is dan ook slecht. Je kan beter een wat duurdere kopen

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 22 september 2001 22:37 schreef poekie het volgende:
Ik heb deze, vet goed voor counter strike en kost maar FL 25,- bij Dynabyte

[afbeelding]

Effe kleine correctie,
De microfoon die erop zit is dus nep!!!
das gewoon een plastic staafje met nix erin!!!
de mic zit in de oorscelp en het resultaat is dan ook slecht. Je kan beter een wat duurdere kopen
Hoebedoel je nep? je hoeft toch alleen de geluids golven te transporteren? die plastic staaf voldoet prima, denk ik... Japan airlines krijg je ook van die dingen, maar dan als oortelefoon, die doen het goed.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Je zou denken dat in die plastc staaf ten minste 1 glasvezel draadje zit om het te transporteren.
Ik heb de microfoon eraf gehaald en dan doet het ding het net zo slecht als met dat staafje!

• Avenger84
hmm ik denk dat ik toch liever die plantronics neem, want zoals ik zei, die van de gamevoice bevalt me vet goed en ik wil nu gewoon 1tje die steviger is en helemaal over m'n oren gaat. Ik hou zowieso niet zo van trust maar met die hs1 ben ik helemaal niet bang over de kwaliteit...
Pagina: 1