hehe, die dsp500 kost dus 350 piek ofzo heh, ik heb daar ook al naar zitten kijken.
Omdat mij gamevoice headset kapot is (rechteroordop is afgebroken -> schijnt vaker voor te komen)
probeer ik nu aan nieuwe headset te komen.
Die plantronics is mij extreem goed bevallen. Echt maximale geluidskwaliteit, ik speel in cs nogal op het geluid dus een goeie headset is voor mij belangrijk. Ik ben aan het zoeken geweest op de site, heb een mooie gevonden, eigenlijk heel ultiem voor gamers zoals ik die ook nog gamevoice willen gebruiken (want dsp500 is met usb). Is de hs1 geworden.
Dus ik een email sturen naar het kantoor in benelux, blijkt het qua prijs precies iets voor mij te zijn. Kan niet beter toch? 108 piek dus. In de email stond ook de melding dat ik hem bij hun importeur kon kopen
www.pcheadsets.nl
dus ik daarnaatoe, even rondgekeken, wordt ik doorverwezen naar resellers. Ok prima. Blijkt dus dat er van de 5 bedrijven maar 1 is die de headset heeft die ik wil en vragen ze er 30 piek voor als ze hem moeten verzenden

en dat die 108 piek uit de mail excl btw is
dat is dus een totaal van 164.22 en dat is mij dus net ietsjes teveel.
ik wil best wel 125 piek uitgeven voor een extreme headset, maar dit vind ik dus een beetje te veel van het goede..
iemand een alternatief?
link van headset
http://www.plantronics.com/emea/computer/hs1.html