Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven52
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
Ik ben tot nog toe prima te spreken over mijn nieuwe Samsung galaxy S8 die ik sinds afgelopen weekend heb, met uitzondering van 1 ding. In het vergrendelscherm zie je een digitale klok, uren en minuten er onder.

Weet iemand of je die op een betrouwbare wijze kunt wijzigen? Ik vind deze uitvoering helemaal niks en ik heb binnen de instellingen alles al geprobeerd in de optie vergrendelscherm en beveiliging, display (thema en achtergronden) etc. Ik heb ook de klantenservice van samsung mobile er al over gebeld maar dan krijg je gewoon iemand van een call center aan de telefoon en die zegt dan dit dit gewoon in de software van het toestel zo is geregeld.

Maar dat moet toch op een of andere manier te omzeilen zijn ? Ik heb ook al uitgebreid hierop gegoogeld en dan komen er allerlei links voorbij naar fora, YouTube filmpjes etc maar dat werkt, althans bij mij allemaal niet. Voor de goede orde, het gaat niet om de always on display opties want dat creëert alleen maar een extra scherm (voor het vergrendelscherm). Overigens zie je dan ook dat er veel anderen zijn die zich hieraan storen en er geen oplossing voor weten, net als ik.

Ik wel echt graag alleen de klok in het vergrendelscherm gewijzigd hebben, met de minuten achter de uren in plaats van eronder. Ik kan me bij mijn vorige toestellen niet herinneren dat dit niet eenvoudig was aan te passen.

Wie weet hier een (de) oplossing voor ?

[ Voor 4% gewijzigd door Steven52 op 18-10-2017 11:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Steven52 je hebt dus zelf al alle opties gehad, dus grote kans dat dit niet standaard aangepast kan worden. Je zult dus gebruik moeten maken van een app die het volledige vergrendelscherm vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven52
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
Dank je Rens, maar welke betrouwbare app bijvoorbeeld zou dat kunnen zijn dan die niet gelijk allerlei ongevraagde "rommel" op je telefoon installeert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Als ik jou was zal ik even een kijkje nemen bij de Thema's!

Er zijn er meerdere die de lock screen klok aanpassen!

(Home screen inhouden --> Achtergronden en thema's)

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:16
Ik heb dat op dit moment volgens mij zoals jij het wil, op mijn S8+. Op mijn vergrendelscherm staat de tijd als hh:mm gewoon achter elkaar.

Ik heb het thema high_contrast_theme, maar ook Material_black en in mijn geval zelfs het standaard thema doen dit :P

Edit: als ik al m'n notificaties wegveeg gaan ze ook onder elkaar staan. Was me eigenlijk nooit opgevallen 8)7 misschien een persistant notificatie openhouden? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 18-10-2017 11:18 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-06 22:09
Pixel UI thema kopen of een lockscreen app zoals Next bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Always on display instellingen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 985585

@Steven52

Ik heb de oplossing! 😃😃😃

Ikzelf heb de S8 sinds gisteren en ik zag ook idd dat de uren boven staan en de minuten eronder...! ☹

Wat je moet doen is het volgende:

1. Ga naar instellingen...
2. Typ bij het vergrootglas/loepje (rechtsboven) het woord Always in, vervolgens zie je vanzelf Always On Display verschijnen...druk/kies vervolgens Always On Display...
3. Nu zie je dat er een ✔ staat bij Digitale Klok, druk hier vervolgens op...
4. Nu druk je linksonder op KLOKSTIJL drukken en dan kun je vervolgens verschillende stijlen kiezen!!! 😁
Tevens kun je hier ook nog de kleur en/of achtergrond wijzigen!

Suc6!!

Greetz,

MightyM.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 985585 op 21-10-2017 19:47 ]

Pagina: 1