Tele2 ....

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Krijgen we net hier thuis een rekening van fl 3,50 van Tele2 terwijl we niet "lid"/contract bij hun hebben...

Dus wij bellen op...
Zeggen dat het niet uitmaakt dat we geen lid zijn en dat we MOETEN betalen :?

Nu is dit een beetje raar lijkt mij..

1 - Dhr Visser hebben we mobiel naar gebeld.. we kennen geen Dhr Visser

2 - Geen contract dus hoe bellen via Tele2 |:(

Hebben meer mensen deze ervaring met Tele2 :?

Defunctus Deo Juvente

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook nog wel een hele leuke ervaring met tele2 :) We zouden dus overgaan op tele2 omdat dit goedkoper zou zijn enzo en toen hebben we dus een nummer gebelt uit een advertentie en door een computer aan de andere kant kregen we wachtwoorden e.d. om mee te bellen. Het gekke was dat we meteen konden bellen en helemaal geen gegevens hadden doorgegeven.
Maar we hebben isdn en weet ik het allemaal niet maar door een of andere vage rede ging het allemaal niet echt lekker.. dus wij bellen tele2: zegt die vent aan de andere kant dat we helemaal die wachtwoorden niet konden hebben maar toen we die gewoon even zeiden stond tie wel even verbaast :) :) ..
Als we dus niet hadden gebeld konden we gewoon gratis bellen :P :7

Verwijderd

weet alleen dat ik ooit lid was en dingen bleef krijgen... terwijl ik me afgemeld had (wel handig om dat erbij te schrijven ;-)

zou even 'de breekijzer hulplijn' of 'de onbudsman (hoe schrijf je dat)' (laatste is goedkoper) bellen...

kan je trouwens uberhoubt wel met 1602-vanalles bellen !?

• T.I.M
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 11:27 schreef HappyFun het volgende:
Krijgen we net hier thuis een rekening van fl 3,50 van Tele2 terwijl we niet "lid"/contract bij hun hebben...

Dus wij bellen op...
Zeggen dat het niet uitmaakt dat we geen lid zijn en dat we MOETEN betalen :?

Nu is dit een beetje raar lijkt mij..

1 - Dhr Visser hebben we mobiel naar gebeld.. we kennen geen Dhr Visser

2 - Geen contract dus hoe bellen via Tele2 |:(

Hebben meer mensen deze ervaring met Tele2 :?
Als je niets ondertekend hebt hoef je volgens mij niets te betalen..
Advies: Gewoon niet betalen ;)

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 11:33 schreef T.I.M het volgende:
Ik heb ook nog wel een hele leuke ervaring met tele2 :) We zouden dus overgaan op tele2 omdat dit goedkoper zou zijn enzo en toen hebben we dus een nummer gebelt uit een advertentie en door een computer aan de andere kant kregen we wachtwoorden e.d. om mee te bellen. Het gekke was dat we meteen konden bellen en helemaal geen gegevens hadden doorgegeven.
Maar we hebben isdn en weet ik het allemaal niet maar door een of andere vage rede ging het allemaal niet echt lekker.. dus wij bellen tele2: zegt die vent aan de andere kant dat we helemaal die wachtwoorden niet konden hebben maar toen we die gewoon even zeiden stond tie wel even verbaast :) :) ..
Als we dus niet hadden gebeld konden we gewoon gratis bellen :P :7
Lege regels tussen je zinnen T.I.M ;)
Wij betalen dus eigenlijk voor jouw |:(

Defunctus Deo Juvente

• T.I.M
  • Niet online
okee. lege regels er tussen.. Mail me nog maar even de posting regels :)
en waarom zou je betalen??.. ze kunnen toch niets bewijzen en als ze vervelend blijven doen dan bel je toch Pieter Storms even op :P Zeg dan effe wanneer dat op tv komt want dan wil ik wel effe kijken :) :) :D

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 11:39 schreef T.I.M het volgende:
okee. lege regels er tussen.. Mail me nog maar even de posting regels :)
en waarom zou je betalen??.. ze kunnen toch niets bewijzen en als ze vervelend blijven doen dan bel je toch Pieter Storms even op :P Zeg dan effe wanneer dat op tv komt want dan wil ik wel effe kijken :) :) :D
Ze kunnen niets bewijzen nee(lijkt me), maar ze zeiden over de telefoon dat we moesten betalen --> Snap ik niet dat zei niet snappen :+ dat we geen contract hebben en dan we dus niet via hun hebben gebeld |:(

Defunctus Deo Juvente

• T.I.M
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 11:40 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Ze kunnen niets bewijzen nee(lijkt me), maar ze zeiden over de telefoon dat we moesten betalen --> Snap ik niet dat zei niet snappen :+ dat we geen contract hebben en dan we dus niet via hun hebben gebeld |:(
Ze voeren altijd de druk graag op :).. Schrijf je gewoon een leuk briefje inclusief de rekening kwa tijd dat je er aan bezig bent :).. Houden ze denk ik wel op ;)

• HappyFun
  • Niet online
Nog erger...
Bellen we op om te zeggen dat we niet bij hun zitten. Zegt die vrouw aan de telefoon.
"Ja we hebben U een contract gestuurd en het maakt niet uit of U het ondertekend en terugstuurd ofniet..zodra wij het verzonden hebben bent U lid"

Zou ze eigenlijk moeten aanklagemn :(

Defunctus Deo Juvente

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 10 juli 2001 22:11 schreef HappyFun het volgende:
Nog erger...
Bellen we op om te zeggen dat we niet bij hun zitten. Zegt die vrouw aan de telefoon.
"Ja we hebben U een contract gestuurd en het maakt niet uit of U het ondertekend en terugstuurd ofniet..zodra wij het verzonden hebben bent U lid"

Zou ze eigenlijk moeten aanklagemn :(
HAHAHA , wat een bluf..........absoluut NIET waar

Je MOET ( natuurlijk) ondertekenen. Als je het verstuurt, en je krijgt spijt.....moet je de post onderscheppen, dan is het nog steeds NIET rechtsgeldig, pas als de andere partij het contract heeft ontvangen

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 22:51 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

HAHAHA , wat een bluf..........absoluut NIET waar

Je MOET ( natuurlijk) ondertekenen. Als je het verstuurt, en je krijgt spijt.....moet je de post onderscheppen, dan is het nog steeds NIET rechtsgeldig, pas als de andere partij het contract heeft ontvangen
Snap ik ook wel maar brutaal dat ze zo zijn om iedereen een contract te sturen..

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Ik heb al 3 maanden geen rekening meer gehad van tele2......

• HappyFun
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 23:26 schreef Aphex-Twin het volgende:
Zijn ze dom daar :?

Defunctus Deo Juvente

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Op dinsdag 10 juli 2001 23:26 schreef Aphex-Twin het volgende:
Das redelijk normaal bij Tele2. Bij mij lopen de rekeningen standaard 4 maanden achter. Soms krijg je niks, soms krijg je er 3 tegelijk...

Uiteindelijk krijg je ze toch wel allemaal hoor ;)

Like this yall...

• HappyFun
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 08:55 schreef mrFreeZe het volgende:

[..]

Das redelijk normaal bij Tele2. Bij mij lopen de rekeningen standaard 4 maanden achter. Soms krijg je niks, soms krijg je er 3 tegelijk...

Uiteindelijk krijg je ze toch wel allemaal hoor ;)
Krijgen jullie dan ook fl 0,30 aan kosten voor bellen en voor fl 3,20 aan administratiekosten |:(

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1