Vandaag kreeg ik mijn corsair vengeance lpx 2x8gb binnen. Toen ik die in mijn systeem had gedaan, startte mijn pc zoals gewoonlijk op. Alles lijkt het prima te doen en mijn pc herkent de 16 gb ram.
Toen ik the witcher 3 wilde opstarten haalde ik opeens maar 3-10 fps terwijl ik hiervoor gemiddeld >60 fps haalde. Ik heb in de video settings niets buitengewoons gezien. Fifa 18 en Rocket League zijn speelbaar, maar heel sloom (<25 fps, terwijl ik op Rocket League gemiddeld 120fps haalde).
Ik heb minecraft en pubg ook getest en die doen het dan wel weer prima.
Tijdens het opstarten en spelen merk ik dat mijn cpu gebruik heel hoog is. Soms heeft het spikes van 95%.
Ik heb mijn oude ram (2x4) er weer in gedaan en nu heb ik het probleem nog steeds. Volgens mij heb ik niks kapot gemaakt.
Hopelijk is er iemand die mij met dit probleem zou kunnen helpen.
mvg. Twan
Specs:
cpu: intel i5 6500
gpu: msi geforce gtx 960 4g
moederbord: Gigabyte GA-H110M-S2H
opslag: kingston 120 gb ssd
seagate 1tb hdd
psu: 450w
Toen ik the witcher 3 wilde opstarten haalde ik opeens maar 3-10 fps terwijl ik hiervoor gemiddeld >60 fps haalde. Ik heb in de video settings niets buitengewoons gezien. Fifa 18 en Rocket League zijn speelbaar, maar heel sloom (<25 fps, terwijl ik op Rocket League gemiddeld 120fps haalde).
Ik heb minecraft en pubg ook getest en die doen het dan wel weer prima.
Tijdens het opstarten en spelen merk ik dat mijn cpu gebruik heel hoog is. Soms heeft het spikes van 95%.
Ik heb mijn oude ram (2x4) er weer in gedaan en nu heb ik het probleem nog steeds. Volgens mij heb ik niks kapot gemaakt.
Hopelijk is er iemand die mij met dit probleem zou kunnen helpen.
mvg. Twan
Specs:
cpu: intel i5 6500
gpu: msi geforce gtx 960 4g
moederbord: Gigabyte GA-H110M-S2H
opslag: kingston 120 gb ssd
seagate 1tb hdd
psu: 450w