Surround sound

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oparinus
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-08-2022
Heeft iemand ervaring met de Samsung R1 wam1500 multiroom speaker? Ik wil 2 van deze speakers gebruiken als surround speakers in combinatie met mijn LG SJ9 soundbar. Mijn vraag, is dit mogelijk, ik gebruik de LG Music Flow Player app. Om het e.e.a. te bedienen.
Of misschien kan iemand die deze speakers heeft de app downloaden en kijken of ze te koppelen zijn.
Als dit niet werkt ben ik verplicht om de lelijke LG multiroom speakes te kopen en dat wil ik eigenlijk niet.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ken ze niet maar dikke kans van niet. Iedere producent doet het op zijn eigen manier.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oparinus
Heeft er nou niemand de Samsung R1wam1500 multiroom speakers? Laat me even weten, misschien kan je dan voor mij even proberen of het werkt met de LG music flow player app. Bij voorbaat hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richall
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
https://www.bestbuy.com/s...aker-black/4216101?page=2 Waarschijnlijk gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oparinus
Bedankt voor de link, er staan wel wat antwoorden in maar niet overtuigend.
Ik denk dat ik het zelf uit moet proberen en als het niet werkt de luidsprekers terug sturen.
Jammer dat er niemand een concreet antwoord heeft, het zou me een heleboel gehannis besparen.