Filmpje opent niet met IE in windows 7 wel met IE in win10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaert720
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-03 09:55

lennaert720

microsoft technology associate

Topicstarter
Beste heren/dames,

Ik heb een vraag. Collega's krijgen de melding dat ze een filmpje niet kunnen kijken met IE en dat ze een andere browser moeten gebruiken omdat IE niet meer ondersteunt is. Echter, krijgen alleen de Wndows 7 gebruikers deze melding en niet de Windows 10 gebruikers. Ik ben hier verbaasd over aangezien het op zowel Windows 7 en Windows 10 om internet Explorer 11 gaat. Ik hoop dat iemand weet wat hiervan de reden is met het oog op de toekomst dat dit bij meer websites een probleem gaat opleveren.

Met vriendelijke groet,

Lennaert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit gaat met meer websites in de toekomst een probleem opleveren....

Browser is hetzelfde maar Windows 10 ondersteunt native meer codecs dan Windows 7.
Verder is je info te summier, je zelf echt meer info moeten geven over welke filmpjes, op welke website(s)

Welke windows edities en bit versies (32-bit, 64 bit) of IE 32 bit of 64 bit wordt gestart maakt nogal uit, welke plugins (en versies) ( Flash / eventueel shockwave? ) eventueel zijn geïnstalleerd, enzovoort.
Ook kan de site bouwer specifiek kijken naar welk OS, browser en plugins worden gebruikt en hier zijn respons op aanpassen. Dus dat de webserver een pagina en video anders toont op Windows 10+IE11 dan op Windows 7+IE11

Maar Windows 7 heeft zijn langste tijd wel gehad hoor, dus ik zou gewoon lekker gaan upgraden.