Ik had precies hetzelfde met mijn nieuwe laptop. Johnkeates had in mijn geval gelijk, de driver van een apparaat werkte niet goed. Het was mijn bluethooth-muis. Deze werkte niet goed, dus had ik mijn muis en bluethooth op de computer maar uitgezet en toen kreeg ik de melding ineens niet meer. Ik beschrijf hieronder hoe ik het probleem voor mezelf heb verholpen (het kan zo zijn dat het niet voor iedereen werkt)
1. Download de windows update assistent via
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
2. Zorg ervoor dat je windows naar de laatste versie van w10 update, dit kan eventjes duren.
3. Zorg ervoor dat je bluethooth-muis uit staat. Klik op je computer op het bluethooth tekentje via het pijltje rechtsonderin het scherm. Kies hier
bluethooth apparaten weergeven. Verwijder dan het bluethooth-apparaat dat niet/niet goed werkt.
4. Sluit nu dit venster. Klik dan op het tekstwolkje rechtsonderin het scherm en druk op de bluethooth-knop zodat de bluethooth van je computer wordt uitgezet.
5. Start de computer opnieuw op. (Ik heb snel opstarten via acale zijn manier uitgezet)
6. Zet de bluethooth opnieuw aan. Druk dan weer via het pijltje rechtsonderin het beeldscherm op het bluethooth knopje en druk weer op
bluethooth apparaten weergeven. In het venster dat opent staat bovenin een knop met een plus en daarnaast een
bluethooth- of ander apparaat toevoegen druk hierop.
7. Zet de muis aan en zorg ervoor dat hij in verbindingsmodus staat.
8. Kies in het scherm op de computer jouw muis.
9. Als de muis nu wel werkt is dit waarschijnlijk het probleem geweest.
Hierna werkte mijn muis perfect en kreeg ik de melding ook niet meer. Succes!