Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik Ben van plan om erop te gaan gamen en soms een videobewerking. Ik weet nog niet zeker of ik de pc ga upgrade of een nieuwe bouwen.
Wat is mijn oude systeem?
Case: Antec ISK 600
Motherboard: Asrock FM2A88ITX
Processor: AMD A10 6800K
RAM: Corsair Vengeance LP 2x4G
Nutrition: Bequiet! L8 500W
Cooling: Big Shuriken Rev 2B
Bluray: Samsung 506BB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 760
SSD: 250GB Samsung 840 evo
Hardeshijf: Western Digital WD RE4 WD1003FBYX 1TB
Wat voor games ga je vooral spelen op je nieuwe systeem?
Ik speel vooral de volgende games: PlayerUnknown's Battlegrounds, League of Legends, Counter Strike, Overwatch, Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal rond de 750€ kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja dat is er ik heb nog een oude pc die ik dus misschien wil upgrade of een nieuwe pc bouwen maar dat weet ik nog niet zeker.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen overkill pc. Een medium pc van rond de 750€ is voor mij prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken. Ik vind de merken MSI, ASUS, INTEL, wel erg fijn
Ga je overklokken?
Daar ben ik nog niet zeker over.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een pc die nieuwe games goed kan draaien. Ik wil graag jullie meningen hebben over mijn pc die ik nu heb. Wat het beste zou zijn om mijn pc te upgrade of een nieuwe bouwen?
Ik Ben van plan om erop te gaan gamen en soms een videobewerking. Ik weet nog niet zeker of ik de pc ga upgrade of een nieuwe bouwen.
Wat is mijn oude systeem?
Case: Antec ISK 600
Motherboard: Asrock FM2A88ITX
Processor: AMD A10 6800K
RAM: Corsair Vengeance LP 2x4G
Nutrition: Bequiet! L8 500W
Cooling: Big Shuriken Rev 2B
Bluray: Samsung 506BB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 760
SSD: 250GB Samsung 840 evo
Hardeshijf: Western Digital WD RE4 WD1003FBYX 1TB
Wat voor games ga je vooral spelen op je nieuwe systeem?
Ik speel vooral de volgende games: PlayerUnknown's Battlegrounds, League of Legends, Counter Strike, Overwatch, Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal rond de 750€ kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja dat is er ik heb nog een oude pc die ik dus misschien wil upgrade of een nieuwe pc bouwen maar dat weet ik nog niet zeker.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen overkill pc. Een medium pc van rond de 750€ is voor mij prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken. Ik vind de merken MSI, ASUS, INTEL, wel erg fijn
Ga je overklokken?
Daar ben ik nog niet zeker over.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een pc die nieuwe games goed kan draaien. Ik wil graag jullie meningen hebben over mijn pc die ik nu heb. Wat het beste zou zijn om mijn pc te upgrade of een nieuwe bouwen?