Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop tot 400 € (internetten en movies)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vriendin. Mijn budget is 400 € (kan beetje meer als het nodig is).
Een lichte 15.6" laptop voor surfen en films kijken.

Bedankt voor alle reacties!

Alle reacties

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 19:19
En wat heb je zelf al gevonden?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 21:20

Oekol

waka waka hey hey

Heb je zelf al iets gevonden waar je tussen twijfelt? Heb je voorkeur voor merken? Moeten die films ook nog gedownload worden op de interne HDD/ SSD, dus moet die groot zijn? Allemaal vragen die we nu niet echt op kunnen maken uit je post :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• WinterX
  • Niet online
Tot 400 € heb ik alleen laptop met Celeron gevonden. Ik wil iets met i3, FullHD beeldscherm is niet een must.

Merken? Acer, ASUS, HP.

Geen films worden gedownload.

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Kijk eens naar refurbished laptops en dan zakelijke lijn HP, Dell, IBM. Die dingen zijn vaak heel goed voor een veel lager bedrag dan nieuw.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11 21:20

Oekol

waka waka hey hey

Kijk anders even in de Tweakers Laptop Best Buy Guide: https://tweakers.net/revi...ord=laptop+best+buy+guide . In verschillende edities nemen ze budget laptops tot 400 euro, sommige iets hogeren prijsklasse. Daar zul je veel informatie vinden.

Bijvoorbeeld deze;
reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2017

of deze;
reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2016

En zo zijn er nog meer voorbeelden waar ze budget laptops tot 400 euro reviewen.

[ Voor 44% gewijzigd door Oekol op 17-10-2017 13:00 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:20

Tazzios

..

Dus je stelt de pricewatch fitler in op je eisen en wensen en er komt 1 laptop uit.
categorie: Laptops

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:59

Flipm0de

geen

unezra schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:59:
Kijk eens naar refurbished laptops en dan zakelijke lijn HP, Dell, IBM. Die dingen zijn vaak heel goed voor een veel lager bedrag dan nieuw.
Om het topic maar even te hergebruiken.
Ik kan via het werk een refurbished Dell 7240 kopen voor 299. Prima specs volgens mij; i5, 8gig 256GB ssd en Windows 10 met een jaar garantie. Dit klinkt eigenlijk perfect. Maar hoe kan dit zo goedkoop zijn? Het lijkt mij dat ik ergens overheen kijk?

Het scherm is wel klote en niet HD.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• WinterX
  • Niet online
Ik heb al HP 250 G6 met i3U en SSD besteld voor 400 euro.
Pagina: 1