Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor programmeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor school. Ik heb een budget van maximaal 800 euro.

Waar gebruik ik mijn laptop voor?
Ik gebruik mijn laptop eigenlijk alleen voor school. Ik doe een opleiding Applicatie- en Mediaontwikkeling (MBO 4), ik werk voornamelijk met: html(5), css, php en c# (mvc).

Ik zoek dus een laptop die snel kan werken met: Visual Studio, Sublime text 3, Adobe Photoshop, enz. Ik dacht zelf al aan een laptop met i5 of i7 processor (4 cores) ssd & hdd, maar ik heb ook niet heel veel verstand van hardware.

Als iemand mij wil helpen zoeken van een nieuwe laptop hoor ik graag van u.

Alle reacties

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:08:
Beste,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor school. Ik heb een budget van maximaal 800 euro.

Waar gebruik ik mijn laptop voor?
Ik gebruik mijn laptop eigenlijk alleen voor school. Ik doe een opleiding Applicatie- en Mediaontwikkeling (MBO 4), ik werk voornamelijk met: html(5), css, php en c# (mvc).

Ik zoek dus een laptop die snel kan werken met: Visual Studio, Sublime text 3, Adobe Photoshop, enz. Ik dacht zelf al aan een laptop met i5 of i7 processor (4 cores) ssd & hdd, maar ik heb ook niet heel veel verstand van hardware.

Als iemand mij wil helpen zoeken van een nieuwe laptop hoor ik graag van u.
categorie: Laptops

Verwijderd

En, al wat onderzoek gedaan TS?

Verwijderd

Filter iets uitgebreid: max 2kg wegens verplaatsbaarheid, Full HD scherm want je wil zo veel mogelijk op je scherm hebben aan code

Hoewel ik persoonlijk eerder voor een i5 zou gaan. Je gaat echt geen applicaties draaien waarbij je te kort komt aan een i5. En door een iets mindere cpu te kiezen heb je net wat meer keus op andere zaken zoals geheugen, grafische kaart, beeldscherm etc....

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:26:
Filter iets uitgebreid: max 2kg wegens verplaatsbaarheid, Full HD scherm want je wil zo veel mogelijk op je scherm hebben aan code

Hoewel ik persoonlijk eerder voor een i5 zou gaan. Je gaat echt geen applicaties draaien waarbij je te kort komt aan een i5. En door een iets mindere cpu te kiezen heb je net wat meer keus op andere zaken zoals geheugen, grafische kaart, beeldscherm etc....

Ik heb wel al met filters gezocht op: i5/i7, 8gb ram, minimaal 500gb opslag, 1920x1080, minimaal 2,5Ghz.
Dat zijn mijn voorkeuren. aangezien ik zelf niet zoveel verstand heb van hardware vind ik het moeilijk om uit alle zoekresultaten de beste laptop uit te zoeken.