Als de bron signaal standaard t.v. signaal is dus geen HD, Full-HD, 4K. (Ik denk dat dit dan 480p is?)
Hoe ziet dit eruit op een op een 4K en/of HDR, en/of OLED t.v.
4K: De bron is minder dan 4K, dus voert de t.v. een soort upscaling uit?
HDR: Ik neem aan dat wel effect heeft, een telefoon foto kan je ook een HDR "filter" overheen gooien zodat het lijkt dat hij HDR geschoten is.
OLED: Als de bron lage kwaliteit is dan zal er minder contrast zijn?
Wij wonen namelijk in de polder met een 10Mbit lijntje (kan erger) maar het KPN HD signaal hapert dus kijken wij altijd "normale" digitale t.v.
Netflix 4K is hier dus ook geen optie.
Nu staat onze televisie op het punt te overlijden (soms stekker eruit en erin om hem aan te krijgen
)
Dus een nieuwe t.v. maar wij vragen ons sterk af of OLED, 4K en/of HDR wel aan ons besteed is aangezien onze bron materiaal te laag is.
Dus heeft een dure OLED,4K HDR t.v. wel zin als het bron materiaal niet top is.
Hoe ziet dit eruit op een op een 4K en/of HDR, en/of OLED t.v.
4K: De bron is minder dan 4K, dus voert de t.v. een soort upscaling uit?
HDR: Ik neem aan dat wel effect heeft, een telefoon foto kan je ook een HDR "filter" overheen gooien zodat het lijkt dat hij HDR geschoten is.
OLED: Als de bron lage kwaliteit is dan zal er minder contrast zijn?
Wij wonen namelijk in de polder met een 10Mbit lijntje (kan erger) maar het KPN HD signaal hapert dus kijken wij altijd "normale" digitale t.v.
Netflix 4K is hier dus ook geen optie.
Nu staat onze televisie op het punt te overlijden (soms stekker eruit en erin om hem aan te krijgen
Dus een nieuwe t.v. maar wij vragen ons sterk af of OLED, 4K en/of HDR wel aan ons besteed is aangezien onze bron materiaal te laag is.
Dus heeft een dure OLED,4K HDR t.v. wel zin als het bron materiaal niet top is.
My life is in 2D, How about yours?