Verwijder user review - pelle888

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Contact gehad met hem over een Xbox one, hij wilde foto's zien van de xbox dus heb ik mijn nummer gegeven. Vanwege prive redenen (telefoon stuk) heb ik hem niet meer kunnen beantwoorden. Ik kan namelijk niet iemand een foto sturen van de xbox als mijn telefoon stuk is.

Waar ik het meest over val is:
Erg jammer dat ik nu lees dat de xbox aan iemand anders is verkocht. Meneer bedriegt dus, erg jammer eerder een videokaart van deze Tweaker overgenomen. Een Tweaker die toch niet te vertrouwen is...
Ik bedrieg helemaal niemand, ik heb gewoon geen contact meer met je opgenomen, dat mag ik toch hopelijk zelf bepalen of ik nog contact met iemand wil opnemen. Tweaker heeft eerder een videokaart van me overgenomen, prima communicatie en afhandeling inderdaad en nu krijg ik om mijn oren geslagen dat ik niet te vertrouwen ben. Nogmaals ik heb geen contact met je opgenomen, misschien niet netjes maar lijkt me vreemd om te zeggen dat ik niet te vertrouwen ben aangezien ik je videokaart vrij snel geleverd heb en alleen maar goede beoordelingen heb.

Dan kan ik ook een balletje opgooien dat ik je profiel foto gezien heb op whatsapp en ik die agressief vond en daarvan geschrokken ben. Lijkt me allemaal een beetje ver gezocht.

Overigens ik heb niks aan je geleverd dus de 1 ster voor aflevering is niet op zijn plaats, volgens mij voldoet de omschrijving van de xbox prima, lijkt me de 1 ster voor voldoet aan omschrijving ook niet aan de orde.

Het enige dat jij in je bericht zegt is dat je wel geinteresseerd bent en de volledige prijs wil betalen, maar dat je nog vragen hebt over de gebruikssporen. Dat is buiten tweakers om gegaan en kan niet gecontroleerd worden dan wel vervalst worden dus lijkt me niet dat je beoordeling gegrond is.

Overigens geef ik bij de andere verkoper ook aan dat ik met iemand in gesprek ben maar dat hij/ zij niet reageert, want je reageert zelf namelijk ook niet, heb ik je ook niet voor beoordeeld. Met het zicht op de nieuwe xbox one x, ga ik ook niet dagen wachten op iemand die een foto gaat beoordelen (niet dat het kon want mijn telefoon is stuk, maar hey je weet me ook te vinden op tweakers toch?) want de waarde gaat alleen maar omlaag

[ Voor 12% gewijzigd door poNgz0r op 17-10-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Heeft een moderator nog tijd om hier zijn/ haar licht over te laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM bekeken. Geen overeenkomst, dus geen review. Bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.