Overbodig op +3 inzichtvol

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
In het artikel over de iPaq staat dit onderaan:
Deze informatie betekent overigens niet dat er meer iPaq's dan Palms verkocht worden: Compaq's apparaten zijn nog altijd een stuk duurder dan de modellen van Palm.
Nu post GraverR exact hetzelfde als eerste post:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=324730
Gezien de prijzen van de iPaqs lijkt het mij ook niet vreemd dat de OMZETTEN hoger liggen.

Maar gaan zij de Palm ook voorbij wat betreft de AANTALLEN, dat is veel belangrijker lijkt mij.
En deze staat op 3!!! Terwijl het een duidelijke first post is en de posting volstrekt overbodig is. Eventjes naar beneden halen lijkt mij? 0 lijkt mij een prima niveau

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

hihi, eerst ff gemod en kwam toen hier terecht, is dus reeds gebeurd.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik heb ff gekeken en inderdaad die neemt het letterlijk op uit het stukje dat er nog geen 5 regels boven staat.
code:
1
\/

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Op dinsdag 10 juli 2001 10:49 schreef Spice het volgende:
hihi, eerst ff gemod en kwam toen hier terecht, is dus reeds gebeurd.
Psies, had van mij al een overgewaardeerd te pakken :) Op 4 was 'ie in elk geval niet goed :)
Thanks tha_snail, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 106 moderator punten over.

Er werd 1 beoordeling genegeerd omdat deze betrekking had op een postings die al eerder door jou is gemodereerd.