Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell XPS 15 9560 - van Dell of reseller

Pagina: 1
Acties:

• aileron
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-11 22:37
Ik wil graag een Dell XPS 15 9560 kopen. Maar ik zie dat kopen van een reseller goedkoper is dan van Dell zelf wat ik vreemd vind.

Is er een verschil in hardware, garantie voorwaarde of is er helemaal geen verschil?
Het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat er nieuwe revisies zijn waar kinderziektes uit zijn gewerkt.

Hier even specifiek voorbeeld van prijs bij Dell en zelfde laptop op Tweakers pricewatch

http://www.dell.com/nl-nl...s-15-9560-laptop/bnx95602
Deze is incl BTW : 1753,29

pricewatch: Dell XPS 15 9560 CNX95602

Op moment van schrijven is het verschil tussen centralpoint en dell 217 Euro. Dat vind ik eerlijk gezegd veel geld.

Iemand hier advies over?

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
aileron schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:50:
Ik wil graag een Dell XPS 15 9560 kopen. Maar ik zie dat kopen van een reseller goedkoper is dan van Dell zelf wat ik vreemd vind.

Is er een verschil in hardware, garantie voorwaarde of is er helemaal geen verschil?
Het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat er nieuwe revisies zijn waar kinderziektes uit zijn gewerkt.

Hier even specifiek voorbeeld van prijs bij Dell en zelfde laptop op Tweakers pricewatch

http://www.dell.com/nl-nl...s-15-9560-laptop/bnx95602
Deze is incl BTW : 1753,29

pricewatch: Dell XPS 15 9560 CNX95602

Op moment van schrijven is het verschil tussen centralpoint en dell 217 Euro. Dat vind ik eerlijk gezegd veel geld.

Iemand hier advies over?
Kan het zo even snel niet vinden, omdat de site van Dell op mobiel niet erg lekker werkt, maar de link gaat naar de laptop in de zakelijke Dell shop. Wanneer je naar de consumenten shop gaat is deze laptop volgens mij €1549 inclusief btw.

Dus dan is het verschil niet zo heel groot met centralpoint.

• aileron
Jeetje wat stom :) dank je!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Haha graag gedaan :)

• Adriaan X
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik heb de laptop Dell XPS 15 9560 bij Dell zelf gekocht (omdat deze ineens niet leverbaar was bij een helehoop winkels, of in ieder geval niet met de specs die ik wilde), maar verwacht er niet teveel van. Er is geen telefonische support voor verkoop, dus je moet het doen met de website. Wat wel kan, maar dan moet je alles weer nalezen. Levertijden en vooral info daaromtrent zijn niet altijd fantastisch. Zie ook dit topic dat al sinds jaar en dag op Tweakers bestaat en waar ik ook recentelijk aan heb bijgedragen: Dell levertijden topic In mijn geval bijna 2 weken gewacht, al is er een kans dat andere leveranciers evengoed via hetzelfde Dell de laptop moeten bestellen en dat je net zo goed veel tijd kwijt bent. Kijk dus of ze op voorraad zijn en of het de laptops zijn die jij wilt hebben.

Overigens ben ik na ruim 2 weken nog zeer tevreden over de laptop. Het is een mooie en indrukwekkende laptop :-) !

Verwijderd

@aileron @Adriaan X Ik zie dat hij op Dell.nl nu met € 1449,- minstens 63 euro goedkoper is dan elders. :)

• aileron
@Verwijderd Helaas is dat model een core i5 in tegenstelling tot de andere modellen die een i7 hebben.

Er is nu toevallig ook een SAVE100 actie tot 22 Oktober, 100 Euro korting. Dus heb hem maar meteen besteld. De goedkoopste met een i7 processor maar dan voor 1449 Euro :)

• Adriaan X
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik ben benieuwd naar je bevindingen bij zowel de hele afloop met Dell (houdt er rekening mee dat UPS na 8 a 9 dagen ineens voor je deur kan staan) als met de laptop zelf.
Pagina: 1