Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 12:34
Ik ben op zoek naar een goede camera app voor mijn iPhone 8 Plus.
Het grootste nadeel van de standaard app vind ik dat deze geen foto’s of video’s op 16:9 kan maken.
Verder moet de App wel alle mogelijkheden van de camera eruit kunnen halen.
Wat zijn jullie ervaringen?

Indian Summer, Kromme Rijn, Bunnik, Netherlands - 0058 by -HereIsTom-

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier enige mate van eigen inzet. Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone alternative camera app vind je een waslijst aan alternatieve camera apps met ervaringen van anderen mensen. Daarnaast kun je ook zelf het e.e.a. proberen als je kijkt in de App Store onder de categorie Foto & Video.

Dit topic gaat derhalve op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vermeldt dan duidelijk wat je zoekt in een camera app, wat je budget is (moet het gratis zijn, ben je niet bereid om meer dan 10 euro uit te geven?), en wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True