Ik heb onlangs een toetsenbord (Gigabyte Force K85) aangeboden voor RMA bij 4Launch, dit verloopt gewoon prima en ik kreeg vandaag het onderstaande bericht:
Nu gaat het er mij dus om wat mijn mogelijkheden zijn op dit moment, zit ik echt vast aan het bovenstaande voorstel van 4Launch of zou ik ook kunnen vragen om het bedrag teruggestort te krijgen op mijn rekening zonder dat het moeilijkheden zou moeten opleveren?
Niks om over te klagen, maar.. zelf zou ik graag vanwege het no nonsense ontwerp van het toetsenbord ter vervanging hetzelfde model toetsenbord (Gigabyte force k83) met Cherry MX switches (i.p.v. Kailh Red) willen alleen heeft 4Launch geen gigabyte toetsenborden meer in het assortiment.Uw Gigabyte K85 is momenteel defect doorgezet richting het servicecentrum van de fabrikant. Gezien deze waarschijnlijk niet gerepareerd of vervangen kan worden zouden wij u graag de optie bieden om tegen verrekening van de aankoopwaarde ter hoogte van €69.- een alternatief uitzoeken.
Nu gaat het er mij dus om wat mijn mogelijkheden zijn op dit moment, zit ik echt vast aan het bovenstaande voorstel van 4Launch of zou ik ook kunnen vragen om het bedrag teruggestort te krijgen op mijn rekening zonder dat het moeilijkheden zou moeten opleveren?