RMA toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Ik heb onlangs een toetsenbord (Gigabyte Force K85) aangeboden voor RMA bij 4Launch, dit verloopt gewoon prima en ik kreeg vandaag het onderstaande bericht:
Uw Gigabyte K85 is momenteel defect doorgezet richting het servicecentrum van de fabrikant. Gezien deze waarschijnlijk niet gerepareerd of vervangen kan worden zouden wij u graag de optie bieden om tegen verrekening van de aankoopwaarde ter hoogte van €69.- een alternatief uitzoeken.
Niks om over te klagen, maar.. zelf zou ik graag vanwege het no nonsense ontwerp van het toetsenbord ter vervanging hetzelfde model toetsenbord (Gigabyte force k83) met Cherry MX switches (i.p.v. Kailh Red) willen alleen heeft 4Launch geen gigabyte toetsenborden meer in het assortiment.
Nu gaat het er mij dus om wat mijn mogelijkheden zijn op dit moment, zit ik echt vast aan het bovenstaande voorstel van 4Launch of zou ik ook kunnen vragen om het bedrag teruggestort te krijgen op mijn rekening zonder dat het moeilijkheden zou moeten opleveren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:28
Gewoon je geld cash of op je rekening terug vragen, een "waardebon" hoef je niet te aanvaarden.

https://www.rijksoverheid...oopovereenkomst-ontbinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Ik had gemeld dat ik graag de Gigabyte Force K83 wilde hebben maar zij deze niet meer in het assortiment hadden en ik binnen mijn budget geen toetsenborden zag in het huidige assortiment dat aan mijn eisen voldeed.
Gevraagd of ze alsnog de Force K83 konden leveren en dat kunnen ze d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:22
Goed om te horen dat ze de moeite nemen om hem te bestellen(Zoals de wet ook voorschrijft). Thumbs up voor 4launch dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Precies, een positief verhaal mag ook wel een keer in dit deel van het forum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de weinige eigen inzet in de startpost én dat het probleem op dit moment al is opgelost, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.