Ik heb vorige week dinsdag een Moto e4 plus gekocht bij de Mediamarkt. Na een dag kwam ik er achter dat de vingerafdruk-sensor niet werkt als hij aan de oplader ligt ( hij ligt bij mij altijd aan de pc en kan hem dan dus niet unlocken) en na vier dagen begon het touchscreen een eigen leven te leiden. Verder werkt de internettether-functie niet en dit is voor mij belangrijk omdat ik op deze manier internet gebruik op mijn pc. Dit blijken na wat onderzoek veel voorkomende problemen te zijn bij dit toestel. Dus ik wilde hem niet laten repareren maar mijn geld terug krijgen (repareren kan denk ik ook niet want bijna alle toestellen van dit type hebben deze problemen). Ik probeerde hem vandaag (na 7 dagen) terug te brengen maar dit kon blijkbaar niet omdat ik hem al gebruikt had. Ze vonden een mini krasje op het scherm waar je bijna een vergrootglas voor nodig hebt om het te zien. Ook kon ik geen tegoedbon krijgen of hem omruilen.
Ik dacht dat je een telefoon kon kopen hem uitproberen en als hij kapot is je binnen 14 dagen je geld terug kan krijgen. Zit ik er helemaal naast of moeten ze mij gewoon mijn geld terug geven?
Ik dacht dat je een telefoon kon kopen hem uitproberen en als hij kapot is je binnen 14 dagen je geld terug kan krijgen. Zit ik er helemaal naast of moeten ze mij gewoon mijn geld terug geven?