Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 08:57
Goedenavond mede tweakers!

Heeft een van jullie toevallig een tip voor hetvolgende.

Ik had hiervoor een windows tablet. Hierop had ik een app draaien welke een externe webcam het beeld van weergaf. Deze stond altijd als een overlay over een browser heen. Doel hiervan was het creeren van een live view, tbv een selfiebox, welke een dSLR aanstuurd via de browser sessie.

Nu ben ik op zoek naar een app op android die deze overlay kan doen met de ingebouwde frontcam.
De DHZ-selfiebox word a.s. vrijdag gebruikt op onze bruiloft, maar helaas sneuvelde vandaag mijn windows tablet....

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Alle reacties

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het niet beter een idee om even marktplaats of dergelijke af te struinen naar een Chuwi of dergelijke tablet? Zijn geen hoogvliegers qua specs, maar heb je wat je zoekt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mopperman
De android tablet heb ik, maar zoek nu dus een app welke in een van de hoelen de front cam kan weergeven....

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mopperman uit je openingspost kan ik niet halen welke apps je zelf al geprobeerd hebt en wat je zelf al gevonden hebt? Kun je dit even toevoegen?

• Mopperman
@GlowMouse Nee, incorrect. De selfieboothw erkt seperaat op een host, de tablet is enkel de remote trigger.
De remote trigger is een webpagina welke op de tablet geopend word.

Enige wat ontbreekt is de live view, die voorheen via een externe webcam liep.

@rens-br Enige wat ik tegen kom waar dit in zit zijn screen-recording apps, welke gelijk het scherm opnemen. Hierdoor loopt de opslag te snel vol, waarna de app zich afsluit. Ik zoek dus echt iets wat de fromcam op een 1/4 1/5 van de linker onderhoek kan weergeven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mopperman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:23:
De android tablet heb ik, maar zoek nu dus een app welke in een van de hoelen de front cam kan weergeven....
Ik bedoelde dus een Windows tablet, een Chuwi Hi10 ofzo zal je voor 60-70 wel kunnen vinden denk ik.

V&A aangeboden: Chuwi Vi8 tablet + tobo + hoes
Misschien dat die hem nog heeft?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1