Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 00:54
Hi!

Momenteel heb ik een Razer ExactMat muismat in gebruik echter zitter er behoorlijke slijtplekken op waardoor de muis op verschillende plekken een andere "grip" heeft.

Nu wil ik de tape die op de muismat zit eigenlijk eraf halen en nieuwe erop plakken.
Voor degene die de muismat niet kennen, het is een stuk aluminium met daarop een tape/sticker met een textuur (zie hieronder).
Afbeeldingslocatie: https://i.testfreaks.com/images/products/600x400/111/razer-exactmat.765551.jpg

Weet iemand waar ik (als het uberhaupt bestaat) een soortgelijke sticker/tape kan kopen?
Ik heb zelf al behoorlijk wat op Google gezocht maar kan eigenlijk niets vinden...

Alvast bedankt!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-07 23:27
Grip stickers zal wel moeten werken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Grip tape kan ik inderdaad vinden maar daarbij kan ik niet zeggen hoe grof de tape is.
Bij veel van de tapes die ik kon vinden had ik meer het idee dat het de grofheid van skateboard tape zou hebben.

Ik heb de muismat even opgemeten en ik heb ongeveer 40x30cm aan tape nodig wil ik de oppervlakte in 1x kunnen bedekken.

Mogelijk ben ik teveel eisend ;-)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:07

rdejongjr

Gnome

Doe razer anders een mail/tweet/iets wellicht kunnen zij wat voor je betekenen.
En/of vraag het bij je shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Zojuist een mailtje terug gekregen van Razer;
Thank you for for contacting us. As I understand it, you would like to know if we have replacement grip surfaces for the Razer eXactMat mousepad. I am sorry, but we do not have replacement grip surfaces for the eXactMat. If you need any further questions, please feel free to contact us again. Have a great day!

Aan een kant logisch maar aan de andere kant jammer. Dat wordt dan waarschijnlijk toch een brede rol griptape bestellen.