© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Vraag
Alle reacties
@ocf81 heb je toevallig recentelijk een update geïnstalleerd?
Als je al een factory reset (terug naar fabrieksinstellingen) hebt gedaan, dan is de enige optie denk ik nog een RMA aanvragen.
Als je al een factory reset (terug naar fabrieksinstellingen) hebt gedaan, dan is de enige optie denk ik nog een RMA aanvragen.
Werken de knoppen als je de handschoenmodus opzet?
Bij mij hielp dit indertijd. Maar echt ideaal was het niet.
Een oplossing heb ik toen toen gevonden ervoor. Hoewel de plaatsen op het scherm lijken te werken bij de niet-android-knoppen, lees ik toch op het net dat het hardwarematig zou zijn.
Een tijdje erna is mijn telefoon gevallen en scherm was gebarsten. Na reparatie hiervan geen problemen meer gehad. Daarom vermoed ik dat het misschien toch hardware is die faalt.
Bij mij hielp dit indertijd. Maar echt ideaal was het niet.
Een oplossing heb ik toen toen gevonden ervoor. Hoewel de plaatsen op het scherm lijken te werken bij de niet-android-knoppen, lees ik toch op het net dat het hardwarematig zou zijn.
Een tijdje erna is mijn telefoon gevallen en scherm was gebarsten. Na reparatie hiervan geen problemen meer gehad. Daarom vermoed ik dat het misschien toch hardware is die faalt.
Er is inderdaad een probleem met de aanraakdectie waarbij lijnen van ~0,5cm soms niet meer werken, echt kapot. Scherm vervangen dan. Je kunt evt proberen te reproduceren door '*#*#settings#*#* te bellen, daar de touch test oid uit te voeren, je zult dan zien dat er een streep over je scherm niet meer reageert op aanrakingen. In het z3c topic is hier vast wel wat over te vinden.
ps. '*#*#settings#*#* is uit m'n hoofd, mijn eigen z3c ligt al een jaar in de kast stof te verzamelen omdat ik geen zin had m'n scherm voor de 3e keer te vervangen.
ps. '*#*#settings#*#* is uit m'n hoofd, mijn eigen z3c ligt al een jaar in de kast stof te verzamelen omdat ik geen zin had m'n scherm voor de 3e keer te vervangen.
@Arie- dank je voor de suggestie. Ik zal het proberen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het om een schermprobleem gaat, omdat hetzelfde gebied wel werkt in het lock scherm.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Precies hetzelfde gehad. Scherm laten vervangen, probleem over. Dacht zelf ook dat het daar niet aan kon liggen omdat ie het in lock scherm het wel deed.ocf81 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:54:
@Arie- dank je voor de suggestie. Ik zal het proberen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het om een schermprobleem gaat, omdat hetzelfde gebied wel werkt in het lock scherm.
Al geprobeert de firmware opnieuw te flashen? Echt helemaal fris beginnen?
Ok, dat is teleurstellend om te horen. En ergens toch ook een beetje raar. (niet dat ik je niet geloof ofzo)J.o.r.i.s schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:42:
[...]
Precies hetzelfde gehad. Scherm laten vervangen, probleem over. Dacht zelf ook dat het daar niet aan kon liggen omdat ie het in lock scherm het wel deed.
Ik kan kijken of ik dat helpt. Ik moet dan wel eerst even kijken of ik niet de keys van de camera op de een of andere manier moet veilig stellen, anders schiet die in low quality mode.chimnino schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:44:
Al geprobeert de firmware opnieuw te flashen? Echt helemaal fris beginnen?
[Voor 34% gewijzigd door ocf81 op 04-11-2017 10:53]
© ocf81 1981-infinity
Precies hetzelfde overkwam een vriend van mij vorig jaar tijdens de vakantie in Azië, die heeft ter plekke maar een nieuwe telefoon gekocht.
Wat ik zelf tegenkwam als de oorzaak en oplossing is dat het idd alleen hardwarematig is op te lossen met een nieuw scherm ... Zou je eventueel nog zelf kunnen proberen te doen.
Wat ik zelf tegenkwam als de oorzaak en oplossing is dat het idd alleen hardwarematig is op te lossen met een nieuw scherm ... Zou je eventueel nog zelf kunnen proberen te doen.
Het probleem zit hem in de digitizer als ik me niet vergis en door het scherm te vervangen los je het probleem op.
Heb eerst ook van alles geprobeerd qua software en resetten maar niks hielp.
Heb eerst ook van alles geprobeerd qua software en resetten maar niks hielp.
Pagina: 1