door ftp browsen via explorer

Pagina: 1
Acties:

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Topicstarter
Goedendag,

Als je bijvoorbeeld inlogd op ftp://piet:jan@@4.163.60.87:21

en je homedirectory is c:/ maar je hebt wel toegang gekregen tot alle schijven (c: d: e: f: g: h:)
hoe verander je dan van hardeschijf met je internet browser?

Ik wil wel even kwijt dat ik niet met een programmatje wil werken aangezien die automatisch je password onthoud en dat juist niet moet aangezien ik niet wil dat andere mensen ook op mijn ftp komen met mijn gegevens als ik niet op mijn werk ben en mijn colega's dat programma starten.

of je moet een programma kennen waarbij je altijd je password in moet voeren.

Spelfouten voorbehouden.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Gewoon met WSFTP_LE. Als je gaat inloggen heb je optie om w8wrd op te slaan, doe je dit niet dan moet je elke keer gewoon weer het ww intypen.

Juist

• Vinnie
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 10:32 schreef Jeldert het volgende:
Gewoon met WSFTP_LE. Als je gaat inloggen heb je optie om w8wrd op te slaan, doe je dit niet dan moet je elke keer gewoon weer het ww intypen.
WSFTP vinnik niet handig... als ie eenmaal aan ut verzenden is b.v. kun je geen files meer adden ( belangrijkste nadeel ).

Ik gebruik alleen nog maar FlashFXP ( Single thread / 1 file tegelijk ) en LeechFTP ( Multi threads / t/m 16 files tegelijk ).

C:\>_

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

FlashFXP werkte bij mij niet goed, hij miste na uploaden steeds 1 byte.

Juist

• raptile

raptile

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 10:32 schreef Jeldert het volgende:
ik heb leechFTP gedownload maar bij de ADD lijst van servers zegt ie dat de server niet bestaat. (ADD IP Adress) en als ik die dan heb ingevoerd dan geeft hij de melding dat hij niet kan connecten ofzo of dat die server niet bestaat terwijl als ik cuteftp gebruik dan connect ie er wel naartoe :'(

en daarom wou ik juist proberen om alles via de explorer tedoen maar daarbij weet ik niet hoe ik van hd moet veranderen.

het gaat lekker zo met mij :)

Spelfouten voorbehouden.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28

pistole

Frutter

Je zult "virtuele" directories binnen je FTP server moeten maken die benaderbaar zijn vanuit je FTP root....

(moet dit topic niet verplaatst worden?)

Ik frut, dus ik epibreer

• raptile

raptile

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 11:56 schreef pistole het volgende:
Je zult "virtuele" directories binnen je FTP server moeten maken die benaderbaar zijn vanuit je FTP root....

(moet dit topic niet verplaatst worden?)
ja hij moet verplaatst worden maar ik weet neit bij wie ik moet zisjn om dat tedoen :'(

ik heb al toegang tot de andere schijven en dat werkt ook met een ftp programma , maar nu wil ik dat doen doormiddel van i-net explorer

Spelfouten voorbehouden.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst naar [forum=4] :)

• raptile

raptile

Topicstarter
bedankt Bull

Spelfouten voorbehouden.

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Probeer eens AbsoluteFTP of FTP Voyager, die hebben een soort van Explorer interface, erg makkelijk. Als je niet wil dat zij je password onthouden kan dat ook, wijst zich allemaal vanzelf.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• raptile

raptile

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 13:02 schreef Change het volgende:
Probeer eens AbsoluteFTP of FTP Voyager, die hebben een soort van Explorer interface, erg makkelijk. Als je niet wil dat zij je password onthouden kan dat ook, wijst zich allemaal vanzelf.
we gaan weer kijken :)

maar er is niemand die weet hoe je gewoon met je inet explorer kan veranderen van hd :?

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 13:02 schreef Change het volgende:
Ik mag het waarschijnlijk niet vragen maar waar kan ik die halen?

Spelfouten voorbehouden.

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Zie je ICQ.. (en om cracks vragen mag hier idd niet)

Geen idee hoe je het met Explorer kan doen, maar die vind ik sowieso traag/slecht werken met FTP.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• raptile

raptile

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 13:34 schreef Change het volgende:
Zie je ICQ.. (en om cracks vragen mag hier idd niet)

Geen idee hoe je het met Explorer kan doen, maar die vind ik sowieso traag/slecht werken met FTP.
ik heb daarom mijn bericht ook veranderd :)

mijn ICQ is thuis en ik zit nu op mn wekrk :)

MAar toch wil ik even weten hoe je dat doet via inetexplorer gewoon uit nieuwschierigheid en omdat het handig kan zijn.

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Topicstarter
niemand :?

:'(

Ik dacht dat hier wel heel veel mensen zaten die dat wel wisten maar blijbaar ben ik de enige die dat wil weten :)

Spelfouten voorbehouden.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:02
ik heb hetzelfde probleem gehad, en het gaat niet via IE.
IE is toch al geen programma om mee te FTP'en, dus raad ik je aan om gewoon een FTP proggie te pakken
CuteFTP, WSFTP LE, Flash, Leech.. whatever..

I want to live forever, so far.. so good.

• raptile

raptile

Topicstarter
Dat is erg jammer want ik wil namelijk niet hebben dat iemand mijn password gebruikt en dat gebeurd wel bij die proggies (hoewel ik er vanavond wel een paar nog moet probereb) en als ik dan snel iets moet hebben als ik bij iemand anders thuis ben dan moet ik eerst dat proggie downen :/

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Topicstarter
nogmeer sugesties?

Spelfouten voorbehouden.

Pagina: 1