Hoi!
Ik heb nu al wat lopen zoeken op het internet naar een geschikte groepsaccommodatie. Veel bedrijven voldoen niet aan één of meerdere eisen. Misschien dat jullie ooit ergens een weekje of weekend weg bent geweest met een grote groep op een locatie die voldoet aan de eisen. Dan hoor ik het graag!
Ik ben op zoek naar een grote groepsaccommodatie of een kampeerboerderij voor de ontgroeningsweek van een studentenvereniging.
Ik heb nu al wat lopen zoeken op het internet naar een geschikte groepsaccommodatie. Veel bedrijven voldoen niet aan één of meerdere eisen. Misschien dat jullie ooit ergens een weekje of weekend weg bent geweest met een grote groep op een locatie die voldoet aan de eisen. Dan hoor ik het graag!
Ik ben op zoek naar een grote groepsaccommodatie of een kampeerboerderij voor de ontgroeningsweek van een studentenvereniging.
- Een keuken met grote pannen
- Een afgelegen omgeving dus niet midden in de stad (niet dat je daar een kampeerboerderij snel gaat vinden)
- Een groot grasveld
- Minimaal twee slaapzalen waar per slaapzaal 30/40 man kunnen slapen, de rest van de aanwezigen moeten natuurlijk ook binnen slapen maar bij hen maakt het niet zoveel uit of ze samen slapen op een slaapzaal.
- Zo weinig mogelijk pottenkijkers
- Voor 4 á 5 dagen kunnen zitten met max. 120 personen.
- We hebben een budget van maximaal 4000,- voor de locatie.
- Gewenste locatie: Drenthe, Overijssel, Gelderland of onderin Friesland
[ Voor 3% gewijzigd door WinstonC op 16-10-2017 14:45 ]