Wijziging User Review - williewimp iuvenisson

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iuvenisson
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-08 14:54
Ik was erg teleurgesteld omdat ik het artikel in kwestie misliep ondanks het reageren binnen 15 minuten. Zie de volgende dag dat het artikel gereserveerd is en ik geen reactie heb gehad van de verkoper ondanks mijn bericht. Heb wel mail gekregen van tweakers dat mijn bericht verzonden zou zijn. Om deze reden gaf ik in mijn frustratie 1 ster op basis van communicatie.

Krijg vervolgens na een direct bericht via tweakers een bericht van de verkoper met daarin zijn onweten van mijn bericht en begrip voor mijn teleurstelling. Hierbij verstrekt hij een screenshot waarin te zien is dat hij nooit het desbetreffende bericht heeft gekregen. Duidelijke communicatie en duidelijk ergens in de ether iets foutgegaan. Hierom wil ik graag mijn review laten verwijderen

[ Voor 9% gewijzigd door iuvenisson op 16-10-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb de betreffende review voor je verwijderd. Het is overigens niet toegestaan reviews te plaatsen wanneer er geen overeenkomst is. Een linkje naar de review of advertentie of een beschrijving om welke review het gaat is handig mocht je weer een keer een review verwijderd of aangepast willen zien. Veel plezier op Tweakers :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.