Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetaansluiting kiezen nieuwbouwhuis

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Voor mijn studie communicatiewetenschap ben ik op zoek naar mensen die een nieuwbouwhuis hebben gekocht. Het gaat mij hierbij om de keuze voor een internetaansluiting. Heb jij net een nieuwbouwhuis gekocht of woon je in een nieuwbouwhuis? Zou je dan de volgende vragen kort voor me willen beantwoorden? Het kost je max. 5 minuten!

Alvast heel erg bedankt!

1. In welke stad woont u, en sinds wanneer woont u daar?
2. In welke fase van het proces koos u voor een internetaansluiting? Was dit in de periode rondom het tekenen van het contract? Voor/na de sleuteloverdracht? Na de verhuizing?
3. Voor welke aansluiting heeft u toen gekozen? Ter herinnering: u kon kiezen tussen een aansluiting van Ziggo, of van KPN Netwerk NL. Bij Ziggo kies je dan automatisch voor Ziggo als provider, bij KPN Netwerk NL kun je ook een andere provider kiezen.
4. Waarom heeft u voor deze provider gekozen?
5. Wat voor promotie heeft u ontvangen in het hele proces van contract tekenen tot intrek in het huis (denk hierbij aan informatie van de projectontwikkelaar, stickers in de meterkast, folders o.i.d.)
6. Hoe had de informatie/promotie rondom de internetaansluiting beter gekund?
7. Bent u tevreden met uw keus voor de internetaansluiting?

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
3. Is dit niet een beetje kort door de bocht? Voor een deel van Nederland kan je alleen voor KPN DSL en Ziggo HFC kiezen, maar er is ook nog KPN/Reggefiber FttC, Rekam, SKV, DELTA etc.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
7 vragen waarbij zoals gezegd een hoop opties nieteens benoemd worden is geen enquete. Al helemaal niet op zo'n manier in een forum. De vragenlijst komt over alsof je in 5min dit bedacht hebt. Wat meer vooronderzoek en een nette uitwerking is wel het minste wat je zou mogen verwachten. Zeker als communicatie je studierichting is...

Daarnaast kun je in de faq lezen dat er wel voorwaardes zitten aan enquetes hier op het forum.

Aan beide wordt niet voldaan, dus dit topic gaat op deze manier op slot.

Dit topic is gesloten.