aansluiten remote keylock nissan almera n16 2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124395

Topicstarter
Beste tweakers,
Geen idee of ik überhaupt goed zit, maar ga een poging doen.
Wil een remote keylock installeren in mijn almera n16 2001. Deze is reeds voorzien van centrale deurvergrendeling met sleutel.
Nu is de vraag of iemand weet welke draden ik moet hebben om de remote aan te sluiten.
Deze zitten volgens mij op de time module vlak bij de middenconsole.

Gr reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-05 14:24
Je kunt bij veel Nissans rond die tijd ook gewoon een oem module opzoeken en die erin proppen. Dit is vaak een losse module of een module samen met de centrale vergrendeling. Er staat dan iets van 433 MHZ op de module. Ik weet zo niet hoe het met een N16 zit maar bij verschillende K11's en verschillende primera's werkte dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze remote heb ik al dus die oem is vooralsnog geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoewel auto's ook leuk speelgoed zijn, verplaats ik je vraag toch maar van Spielerij - Problemen & Vragen naar V&V ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Top. Wist niet goed waar te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 17:42

NoFearCreations

3DPrint the world!

Draden die vanuit de deur de auto ingaan vinden, en daarop gaan meten. Afgelopen maand 3x zo'n setje ingebouwd in verschillende auto's, stelt niet veel voor.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke. Bij mij pakt dat altijd anders uit dan geplant. Bij nissan gaat het over een negatieve sturing, en moet er iets onderbroken worden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het geheel js aangesloten en werkend. Draad mag gesloten worden
Pagina: 1