Geinspireerd door......................Wimbledon!!

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 11:20

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Ik heb een fan die gigantisch veel herrie maakt en ook nog eens een lage resonantie die dwars door de vloer gaat (uiteraard) en die dus een verdieping lager te horen valt.
Eerst had ik het idee om flink wat piepschuim eronder te doen maar dat hielp niet. Toen las ik hier ergens over bitumen vloertegels maar die hadden ze hier niet in de buurt. En nu heb ik een paar tennisballen onder mn pceetje gezet en tadaaaaaaaaa, resonantie valt bijna niet meer te horen! Ik heb dan wel 3 zachte en 2 harde gebruikt dus als ik nog meer zachte haal dan gaat die resonantie helemaal weg.
pas op, wie dit ook doet: je pc kan omflikkeren!

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

rofl =) je zou er ook oude kleren of een handdoek onder kunnen douwen =D die liggen er bij mij sowieso al onder q=Þ

• siggy

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
of de pc in een slaapzak inpakken :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
en als je die tennisballen nu in een sort van eier-doos-raamwerk legt, dan kunnen de ballen niet meer rollen (aan beide kanten zo'n stuk karton)

[LOL-mode]
mischien is 'ie nog wel stiller als je d'r een compleet gevuld tray-tje eieren onder legt.
Zorg dan wel dat je scharrel eieren hebt, want die zijn over een wat langere periode gelegd, daar is de schaal anders, zodat 't minder resoneerd
[/LOL-mode]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• siggy

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
goed idee (van dat raamwerk)

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Yep.. dit klopt. Het werkt ook goed onder een drumstel. Maarja... ik doe dat niet :)

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 22:59
uhm je kan toch ook gewoon parkers door je kast en tennisballen heen schroeven da zitten ze er vast onder :)

Verwijderd

Kan je die ballen niet gewoon berter door midden snijden of zie ik dat verkeerd?
Of zou dan de demping een stuk minder zijn.

Verwijderd

Het doel is toch gewoon om een zo klein mogelijk kontakt met de vloer te creeren?
volgens mij werken spikes of parkers dan ook prima, met daaronder weer een duppie ofzo, hoef je die ook niet meer in te ruilen voor euro duppie.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 10 juli 2001 12:27 schreef Zwaluw het volgende:
Yep.. dit klopt. Het werkt ook goed onder een drumstel. Maarja... ik doe dat niet :)
Niet zo'n goede band met de buren? >:) >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1