"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
rofl =) je zou er ook oude kleren of een handdoek onder kunnen douwen =D die liggen er bij mij sowieso al onder q=Þ
of de pc in een slaapzak inpakken
en als je die tennisballen nu in een sort van eier-doos-raamwerk legt, dan kunnen de ballen niet meer rollen (aan beide kanten zo'n stuk karton)
[LOL-mode]
mischien is 'ie nog wel stiller als je d'r een compleet gevuld tray-tje eieren onder legt.
Zorg dan wel dat je scharrel eieren hebt, want die zijn over een wat langere periode gelegd, daar is de schaal anders, zodat 't minder resoneerd
[/LOL-mode]
[LOL-mode]
mischien is 'ie nog wel stiller als je d'r een compleet gevuld tray-tje eieren onder legt.
Zorg dan wel dat je scharrel eieren hebt, want die zijn over een wat langere periode gelegd, daar is de schaal anders, zodat 't minder resoneerd
[/LOL-mode]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
goed idee (van dat raamwerk)
uhm je kan toch ook gewoon parkers door je kast en tennisballen heen schroeven da zitten ze er vast onder
Verwijderd
Kan je die ballen niet gewoon berter door midden snijden of zie ik dat verkeerd?
Of zou dan de demping een stuk minder zijn.
Of zou dan de demping een stuk minder zijn.
Verwijderd
Het doel is toch gewoon om een zo klein mogelijk kontakt met de vloer te creeren?
volgens mij werken spikes of parkers dan ook prima, met daaronder weer een duppie ofzo, hoef je die ook niet meer in te ruilen voor euro duppie.
volgens mij werken spikes of parkers dan ook prima, met daaronder weer een duppie ofzo, hoef je die ook niet meer in te ruilen voor euro duppie.
Niet zo'n goede band met de buren?Op dinsdag 10 juli 2001 12:27 schreef Zwaluw het volgende:
Yep.. dit klopt. Het werkt ook goed onder een drumstel. Maarja... ik doe dat niet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1