Onlangs heb ik een mITX build gemaakt. De case is een Kolink Satellite, met hierin een 7700K en een GTX770 (wordt nog ooit geüpgraded). Nu valt het me op dat mijn huidige voeding (een Cooler Master GM G650M) best aardig wat geluid maakt. Vooral de fan-kant van de voeding (welke nu naar voren mikt) maakt een wat krekelachtig geluid. Deze is nu erg goed te horen. Ik wil me dus oriënteren op een stillere. Misschien ook een kleinere, want groter dan dit moet die echt niet zijn.
Ik zoek een?
Stille voeding. Ik mik op zo'n 550W. Ja, mijn huidige setup kan vast op minder, maar ik wil enige speling hebben, mocht ik nog ooit kijken naar overclocks, een krachtigere videokaart, dat soort grappen. Meer dan 550W zal ik niet gebruiken, daarmee kan je al een leuke overclock doen met een aardige overvolt en een 1080ti.
Wat is je budget?
Bij voorkeur onder de 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een goede
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Maximum afmetingen zijn die van de G650M. Die is zo'n 86mm hoog, 150mm breed, en 140mm diep. Kleiner is niet verkeerd, en in een kast als deze is wat modulairs ook niet verkeerd. Maar het belangrijkst is dat ik hem zo min mogelijk hoor.
Ik heb al een selectie gemaakt van voedingen die mogelijk zijn. Het zijn vast niet de enige opties. Ik neig zelf naar de be quiet! SFX L Power 600W.
Ik zoek een?
Stille voeding. Ik mik op zo'n 550W. Ja, mijn huidige setup kan vast op minder, maar ik wil enige speling hebben, mocht ik nog ooit kijken naar overclocks, een krachtigere videokaart, dat soort grappen. Meer dan 550W zal ik niet gebruiken, daarmee kan je al een leuke overclock doen met een aardige overvolt en een 1080ti.
Wat is je budget?
Bij voorkeur onder de 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een goede
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Maximum afmetingen zijn die van de G650M. Die is zo'n 86mm hoog, 150mm breed, en 140mm diep. Kleiner is niet verkeerd, en in een kast als deze is wat modulairs ook niet verkeerd. Maar het belangrijkst is dat ik hem zo min mogelijk hoor.
Ik heb al een selectie gemaakt van voedingen die mogelijk zijn. Het zijn vast niet de enige opties. Ik neig zelf naar de be quiet! SFX L Power 600W.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | be quiet! SFX L Power 600W | € 106,- | € 106,- |
1 | be quiet! System Power 8 600W | € 59,50 | € 59,50 |
1 | Cooler Master V Series V550 | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Corsair CX650M | € 74,75 | € 74,75 |
1 | Corsair SF600 | € 109,95 | € 109,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 437,70 |