Op woensdag 11 juli 2001 20:14 schreef dominator het volgende:
[..]
De driver support van ASUS is ook niet alles, daar heb je gelijk in. Feit is wel dat de ASUS kaarten no prob's hebben met reference drivers. (ok, de deluxe misschien wel die kan dan geen video in en/of bril meer gebruiken)
Creative is iets moeilijker hierin aangezien de MX met DDR geheugen van hun dus WEL probs heeft met reference drivers en je dus voor 100% aangewezen bent op creative zelf voor drivers.
En zeg nou zelf, waarom brengt asus de kaarten in 2 smaken uit? 1 voor degene die geen shit eromheen wil en 1 voor degene die wel veel tierelanteintjes wil. ieder z'n meug....
(ik merkgeil? valt wel mee hoor, het ene merk geeft me alleen wat meer vertrouwen als het andere)
Ging niet om de driver support, maar om "echte" support, Creative kon ik bellen en mailen, ASUS Duitsland en ASUS Taiwan (ofzo) komen met
niets
Mijn Creative geeft geen enkel probleem met detonator drivers, hoe het met die MX zit kan ik niet over oordelen, die heb ik nie gehad, maar aangezien die Pro bijna dezelfde is als die GTS (die van mij) lijkt me niet dat je daar problemen mee moet verwachten.
Kep wel vertrouwen in een merk dat je in amsterdam kunt bellen en 3 jaar fatsoenlijke garantie geeft.