Whirlpool Vaatwasser ADG 9340/1 vult geen water bij

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 983263

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn vaatwasser (Whirlpool Vaatwasser ADG 9340/1) begint een paar minuten nadat ik hem heb aangezet te piepen en blijft dat doen. Alles van binnen er uitgehaald, schoongemaakt. Afvoer van water werkt wel maar hij vult geen water bij.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Schoonmaken, leeghalen, filter reinigen, met heet sodawater aanzetten. Steeds zelfde resultaat.

Beste antwoord (via Zeehond op 16-10-2017 14:37)

Topicstarter
Probleem lijkt opgelost. Achter de onderste draaier lag een stuk klas dat ik pas zag nadat ik alles wat los zat er uit gehaald had. Die hield denk ik de draaier tegen waardoor het systeem op stop gaat. Bedankt voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
En waarom staat dit in een subforum waar je forummisstanden e.d. kan aankaarten? Schopje SM -> Witgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry mensen. Ik ben nieuw hier. Ik vind nergens hoe ik een nieuwe topic moet starten. Er is geen helpfunctie. In de FAQ zie ik dat Alt-N een nieuwe topic moet starten maar ik zie geen reactie op ALT-N. Een button "Nieuw Topic" zou fantastisch zijn. Dan maar gewoon ergens op geklikt...
Kan dit nog verplaatst worden naar een normale topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie em al. Eerst naar het juiste forum en daar zit de button. Voor de echte beginner zou een klein opzetje in de welkomst message helpend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:39
Het lijkt mij nogal logisch dat je eerst naar het forum gaat waar je een nieuw topic wilt starten. Daar is geen welkomst tekstje voor nodig 8)7

Ik neem aan dat je de handleiding van je vaatwasser hebt gecheckt?

[ Voor 20% gewijzigd door White_Collar op 15-10-2017 22:01 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Monteur erbij halen?

Hoe oud is dat ding?

/persoonlijke bevooroordeelde rant;
Whirlpool is troep. Al zoveel van die zooi in mijn eigen omgeving (en bij mezelf) voortijdig rot zien gaan :r Maar daar heb jij nu niks aan.

[ Voor 67% gewijzigd door FreakNL op 15-10-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het ding is 11 jaar oud. Altijd goed gewerkt. Moet misschien maar een nieuwe worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Verplaatsen van het topic is afgehandeld, voor ts kan ik aanraden even Forum FAQ en Het algemeen beleid #quickstart door te nemen voor antwoorden op eventuele verdere vragen :).

Een monteur kan wellicht idd nodig zijn of het overwegen een nieuwe aan te schaffen, afhankelijk van wat het probleem is. Wellicht is het iets heel simpel wat eenvoudig te verhelpen is, witgoed bestaat niet voor niets en zijn topic dan ook prima welkom met vragen als gesteld in de ts.

On topic,
Geeft de vaatwasser een foutcode weer toevallig? Dit zou kunnen helpen.

Select * from fish

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Probleem lijkt opgelost. Achter de onderste draaier lag een stuk klas dat ik pas zag nadat ik alles wat los zat er uit gehaald had. Die hield denk ik de draaier tegen waardoor het systeem op stop gaat. Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1