Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Hallo allen,

Al sinds dag 1 een Galaxy s8, super chill ding!
Alleen loopt whatsapp vaak enkele seconden vast als ik de app open. Dan doet de terugknop het niet, eigenlijk alleen de home knop dan nog. Dit gebeurt dan een seconde of 10 en daarna doet ie het wel.

Geen enkele andere app heeft dit, heb whatsapp er afgegooid en opnieuw geïnstalleerd en kan online ook niet echt een oplossing vinden.

Alvast dank!

Beste antwoord (via rens-br op 16-10-2017 10:37)

• hdv111
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2020
Heb je de oude berichten teruggezet? Mijn whatsapp doet iets vergelijkbaars zodra de file waar de berichten in opgeslagen worden >100mb wordt. Heb er helaas geen oplossing voor, vond er zelf niet zoveel hinder in namelijk.

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Heb je de oude berichten teruggezet? Mijn whatsapp doet iets vergelijkbaars zodra de file waar de berichten in opgeslagen worden >100mb wordt. Heb er helaas geen oplossing voor, vond er zelf niet zoveel hinder in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

hdv111 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:44:
Zelfde gehad op mijn s5 plus omdat ik steeds gesprekken terug had gezet waren enkele groepen verschrikkelijk groot geworden verwijderen duurde 6 uur bij de grootste groep. Sinds ik de grote groepen de chats heb gewist nergens last meer van.

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Oow dat zal het zijn. Er staan wel 640.000 berichten op mijn whatsapp, haha.
Zal dat eens een beetje inkorten dan, hopelijk is het dan voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Mark.M93 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:48:
Oow dat zal het zijn. Er staan wel 640.000 berichten op mijn whatsapp, haha.
Zal dat eens een beetje inkorten dan, hopelijk is het dan voorbij.
Dat is heel herkenbaar. Gelukkig deelt What'sapp tegenwoordig die berichten in bestanden in van max 200mb. Ik kan mij nog herinneren dat een aantal jaar terug die bestanden maar bleven groeien totdat er bij elk appje een bestand van 6gb+ aangesproken werd.

Pak gewoon de meest recente en houdt het daarbij zou ik zeggen, het komt zo bizar zelden voor dat je berichten van 3 maanden terug nog op wil zoeken.