Ik was op zoek naar bluetooth speakers, zodat ik makkelijker Spotify van mijn iPad op goede geluidskwaliteit kan luisteren. Echter is pas geleden één van de boxen van mijn platenspeler gesneuveld. Aangezien deze ook al redelijk oud is, leek het me goed om eens te kijken voor een platenspeler met bluetooth, zodat ik deze ook voor Spotify via de iPad kan gebruiken. En als ik dan toch zo’n apparaat heb, is het wel handig als ie CD’s, USB muziek en DAB+ heeft, al zijn die niet onmisbaar.
Wat ik heb gevonden:
- Soundmaster NR545DAB Bluetooth Platenspeler
- Soundmaster NR916 Muziekcenter
- Roadstar HIF-1999D+BT Platenspeler & DAB+ Radio & Bluetooth
Allen krijgen wel wat weifelende reviews of het allemaal wel fatsoenlijk werkt en sommigen hebben ook niet alle functies, die ik graag wilde.
Dus krijg ik graag jullie hulp om een goede, nieuwe platenspeler te vinden. Het liefst voor rond €200, maar voor iets heel goeds kan ik een uitzondering maken tot rond de €300,-
Wat ik heb gevonden:
- Soundmaster NR545DAB Bluetooth Platenspeler
- Soundmaster NR916 Muziekcenter
- Roadstar HIF-1999D+BT Platenspeler & DAB+ Radio & Bluetooth
Allen krijgen wel wat weifelende reviews of het allemaal wel fatsoenlijk werkt en sommigen hebben ook niet alle functies, die ik graag wilde.
Dus krijg ik graag jullie hulp om een goede, nieuwe platenspeler te vinden. Het liefst voor rond €200, maar voor iets heel goeds kan ik een uitzondering maken tot rond de €300,-
[ Voor 32% gewijzigd door Thijs888 op 15-10-2017 21:11 . Reden: Bericht was nog niet af ]