Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven52
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
Weet iemand (die ook een Samsung galaxy s8 heeft) of en zo ja hoe je het geluid bij ontgrendelen van het toestel kan uitschakelen ? Ik zie bij instellingen dat je legio dingen kan instellen maar dit heb ik niet gevonden. Ook als hij op trillen of stil staat blijft dat geluid bij het ontgrendelen. Kan in bepaalde situaties erg ongemakkelijk zijn. Ik ontgrendel met een pincode.

Wie weet hier het antwoord op ?

Steven.

[ Voor 3% gewijzigd door Steven52 op 15-10-2017 21:04 ]

Beste antwoord (via rens-br op 16-10-2017 10:58)

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Instellingen > geluid en trillen > iets scrollen > geluid bij schermvergr.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Staat bij mij gewoon onder de instellingen voor geluiden. Geluiden schermvergrendeling heet de optie.

[ Voor 10% gewijzigd door Palthe op 15-10-2017 21:08 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Instellingen > geluid en trillen > iets scrollen > geluid bij schermvergr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven52
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
Bedankt,

Ik heb het gevonden. Het rare is dat die optie al uitgeschakeld was. Ik heb het nu even ingeschakeld en weer uitgeschakeld maar ik blijf het horen als ik ontgrendel. Wat nu? Moet ik nu concluderen dat dit niet klopt of is er nog iets anders aan te doen? Verder werkt het toestel prima hoor maar dit vind ik toch niet zo fijn....

Kan ik nog iets anders doen ?

Aanvulling, het is gelukkig inmiddels opgelost. De oplossing was de telefoon een keer opnieuw opstarten (blijft gek omdat de optie daarvoor al uitgeschakeld was want ik had de instelling nog niet gevonden maar goed, het is geregeld.)

Bedankt voor het meedenken.

[ Voor 28% gewijzigd door Steven52 op 15-10-2017 21:45 ]