Mijn vraag
...die is dat ik in mijn compacte pc de hp 110-200ed volgens mij een netwerkverbinding heb tot 100 mb.
Terwijl als ik google zou ik bij de specificaties 1gb snelheid kunnen halen?
Bij mijn provider heb ik een abbo van 200 mb ,via speedtest.net kom ik niet verder dan pak hem beet 70 mb.
Kan dat aan mijn instellingen liggen of valt hier niks aan te doen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...als ik bij netwerkopties kijk staat er 100 mb.
In mijn pckast zit alles heel compact bij elkaar klein moeder bordje en aan deachterkanteen aantal aansluitingen voor 4 x usb 1x ethernet maar niet via een normale insteek netwerkkaart geluidskaartje
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al in mijn router gekeken of daar wat verkeerd stond?
Ik zou graag willen weten of er wat aan gedaan kan worden of er uberhaupt een ander netwerkkaartje ingebouwd kan worden?
Mvg henkietenkie
...die is dat ik in mijn compacte pc de hp 110-200ed volgens mij een netwerkverbinding heb tot 100 mb.
Terwijl als ik google zou ik bij de specificaties 1gb snelheid kunnen halen?
Bij mijn provider heb ik een abbo van 200 mb ,via speedtest.net kom ik niet verder dan pak hem beet 70 mb.
Kan dat aan mijn instellingen liggen of valt hier niks aan te doen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...als ik bij netwerkopties kijk staat er 100 mb.
In mijn pckast zit alles heel compact bij elkaar klein moeder bordje en aan deachterkanteen aantal aansluitingen voor 4 x usb 1x ethernet maar niet via een normale insteek netwerkkaart geluidskaartje
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al in mijn router gekeken of daar wat verkeerd stond?
Ik zou graag willen weten of er wat aan gedaan kan worden of er uberhaupt een ander netwerkkaartje ingebouwd kan worden?
Mvg henkietenkie