Ik ben opzoek naar nieuwe Speakers voor mijn PC. Nu gebruik ik een setje zeer matige speakers. Maar graag zou ik nu iets beters willen.
Qua formaat een beetje richting boekenplank speakers. Subwoofer mag groter zijn.
Ik zoek een?
Ik zoek een 2.0 of een 2.1 speakers set voor mijn computer.
Wat is je budget?
Rond de 150 euro, minder mag altijd, 170 is ook nog goed, maar dan moet het wel een aanzienlijke meerwaarde bieden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal de speakers voornamelijk gebruiken voor muziek en films (90% van de tijd) de overige 10% is voor gaming.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op basis van reviews in pricewatch de volgende speakers geprobeerd bij media markt:
- Edifier R1280T: Goed volume, maar matige geluids kwaliteit in vergelijking met de Edifier C3X
- Edifier C3X: Goed geluid, maar beperkt in volume
- Logitec 533: Matig geluid, maar hardste volume
- Een aantal speakers van thrust geprobeerd: Vrij slecht in geluid, en vielen eigenlijk in het niet bij die Edifier speakers.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek eigenlijk een speaker set met de kwaliteit van de C3X en met de volume mogelijkheden van de R1280T. Hebben jullie tips of ideeën?
Qua formaat een beetje richting boekenplank speakers. Subwoofer mag groter zijn.
Ik zoek een?
Ik zoek een 2.0 of een 2.1 speakers set voor mijn computer.
Wat is je budget?
Rond de 150 euro, minder mag altijd, 170 is ook nog goed, maar dan moet het wel een aanzienlijke meerwaarde bieden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal de speakers voornamelijk gebruiken voor muziek en films (90% van de tijd) de overige 10% is voor gaming.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op basis van reviews in pricewatch de volgende speakers geprobeerd bij media markt:
- Edifier R1280T: Goed volume, maar matige geluids kwaliteit in vergelijking met de Edifier C3X
- Edifier C3X: Goed geluid, maar beperkt in volume
- Logitec 533: Matig geluid, maar hardste volume
- Een aantal speakers van thrust geprobeerd: Vrij slecht in geluid, en vielen eigenlijk in het niet bij die Edifier speakers.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek eigenlijk een speaker set met de kwaliteit van de C3X en met de volume mogelijkheden van de R1280T. Hebben jullie tips of ideeën?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things