Heeft er toevallig iemand ervaring met het opnieuw instellen van een fritzbox 7360 bij provider trined. Op zondag zijn ze dicht en ik zie op hun site alleen maar dns servers als informatie. Ik blijf de ppp negotiation failed krijgen als respons. Van alles al geprobeerd maar ik blijf iets fout doen volgens mij. Iemand meer kennis?
Vraag
Alle reacties
Om je beter te kunnen helpen is het wel handig als je even omschrijft wat 'van alles is', zo komen we niet met dezelfde oplossingen aan en kunnen we beter zien bij welke stappen het eventueel mist loopt.siebe233 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:06:
Van alles al geprobeerd maar ik blijf iets fout doen volgens mij.
Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. Heb je er toen een oplossing. Voor gevonden?
(de fritsbox gaat bij een reset naar de originele fritz box instelling ipv naar de instellingen die trined er ooit in heeft gezet, hierdoor kan de box geen verbinding meer maken)
(de fritsbox gaat bij een reset naar de originele fritz box instelling ipv naar de instellingen die trined er ooit in heeft gezet, hierdoor kan de box geen verbinding meer maken)
@los-palos neem even contact op met Trined. Mocht dat niet werken, maak dan even een nieuw topic aan. Het kicken en kapen van topics is namelijk niet toegestaan.
Dit topic is gesloten.