Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viola
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09-2021
Hoi Iedereen,

Helaas gisteravond mijn telefoon laten vallen en heel t scherm in stukjes. :'( Gelukkig kan ik het nog gebruiken maar ik moet er wel echt wat aan doen.

Ik heb al online gekeken naar bij welke winkels je het scherm kan repareren maar word er niet echt wijzer van of het is super duur.
Het is niet echt een heel bekende telefoon toch dat elke winkel zo een scherm op voorraad heeft.
Weten jullie een winkel die zo een scherm voor een leuke prijs repareert en/of nog beter een winkel waar ik naartoe kan in Amsterdam.

Groetjes Viola

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Gewoon zelfdoen ;)
http://s.aliexpress.com/MJZBnMN7

[ Voor 55% gewijzigd door bottom line op 15-10-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viola
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09-2021
hahah nou..... uhmmmm denk niet dat dat zo goed idee is :(
*knip*. Hier hebben we de V&A voor.

nee ik had al op youtube filmpjes voorbij zien komen en het is zooo ingewikkeld!
Ik was al wel van plan om idd via alie of ebay een scherm te bestellen maar dan moet ik nog wel iemand vinden die het voor mij kan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 16-10-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Probeer via vraag en aanbod? Vast wel een tweaker die hier handig in is en tegen een vergoeding dit wil doen.
Viola schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:03:
[...]

hahah nou..... uhmmmm denk niet dat dat zo goed idee is :(
Kan jij het niet doen haha. Woon je in de buurt van Amsterdam?

nee ik had al op youtube filmpjes voorbij zien komen en het is zooo ingewikkeld!
Ik was al wel van plan om idd via alie of ebay een scherm te bestellen maar dan moet ik nog wel iemand vinden die het voor mij kan doen.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Haha ! Ben een Belg. Kom af en toe wel in Amsterdam (Schiphol) voor het werk maar dat is het ook.
Je moet geen schrik hebben. Die xiaomi's laten zich heel gemakkelijk ontleden!

Klein schroevendraaiers, wat dubbelzijdige tape, haardroger en je bent gesetteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als je iemand zoekt die het scherm voor je kan vervangen, kan je even een V&A advertentie maken, dat hoort namelijk niet op het forum thuis.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.