El cheapo monitor.... welke?

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik ben voor een kennis een Athlon systeem aan het samenstellen (hij moet en zal een Athlon hebben) maar hij wil er maar 2500 piek aan uitgeven. Nou heb ik met passen en meten dat systeem samengesteld, maar nu heb ik nog maar ongeveer 500 piek over voor een monitor. En nou wil die kerel ook nog eens een 17" hebben. Nou is mijn vraag of er 17" monitoren zijn die een BEETJE goed zijn in die prijsklasse? 600 piek is echt het absolute maximum.....

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik zou voor een CTX vl700 gaan (550), el cheapo met kwaliteit. Kijk anders even bij pricewatch staat een heel rijtje....

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:10

johnwoo

3S-GTE

Ik heb een relisys 17". Dat was een jaar geleden de goedkoopste :), net iets boven de 500. Best een leuk dingetje, maar het is niet 'je van het'.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
CTX maakt inderdaad hele leuke monitoren voor weinig geld. Aanradertje.

Let wel: ik heb vaak mensen een killer-systeem zien samenstellen, met alles er op en d'r aan, maar na nog geen 5 minuten heb je hoofdpijn van die monitor van een paar snippen. Men denkt vaak te kunnen besparen op de monitor, echter, dat is het enige deel van je pc waar je continue naar kijkt!! Niks is ergers dan een gelikt athlon systeempje met een koppijn monitor... Wellicht toch even doorsparen?

Toen ik mijn nieuwe systeem samenstelde, wist ik al dat ik een Iiyama monitor wilde. En een goeie. Daaromheen heb ik de rest van m'n systeem verzonnen.

Maar om kort te gaan: CTX is best aardig :)

- Jarno

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Deawoo 712 D( op de D letten)
HFL. 635,-
Voor deze prijs een toppertje. www.eynstein.nl

Grts Frank

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb anders geen goeder ervaring met CTX, na 2 jaar werden de kleuren steeds doffer en het beeld werd waziger tot ik er op een gegeven moment echt niet meer mee kon werken.
3 vrienden van me hebben hetzelfde probleem gehad met hun CTX monitor.
voor mij dus nooit meer CTX.
ik heb nu een of ander noname 17" ding en die is prima.
kostte 400,- op de HCC dagen.
OK dit ding zal na een paar jaar ook wel verrot zijn maar hij was in elk geval goedkoper dan die 15" CTX.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Hansol. Staat in de pricewatch voor 586 pietermannen. Zeker goede (beeld)kwaliteit.Een LG'tje of een CTX is ook niet slecht, maar k'zou voor die Hansol gaan, dat is echte prijs/kwaliteit.

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Daewoo is erg goedkoop; maar Philips ook en je hebt er wat meer keus wat modellen betreft bij Philips.
Let vooral op de diagonale (niet horizontaal!) dotpitch...
Pagina: 1