Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Walking Dead] Waar legaal seizoen 7 kijken?

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Heb een jaar geleden als een dikke couch potato bij Netflox seizoen 1-6 van The Walking Dead gekeken en was in de veronderstelling dat oktober dit jaar seizoen 7 online zou komen. Nu lees ik echter dat Netflix de rechten niet heeft weten te krijgen en The Walking Dead zelfs helemaal niet meer te zien is.

Ik zou echter wel graag seizoen 7 zien en ik heb het niet op Fox gevolgd. Waar kan ik alsnog legaal seizoen 7 bekijken? Kan het niet op Ziggo vinden en kan alleen vinden dat KPN het kennelijk zou hebben. Is er een andere streamingdienst die het heeft?

Ik heb best wat gezocht, maar lastige is dat als ik zoek, ik de hele tijd met spoilers wordt geconfronteerd :( Daarom plaats ik dit ook niet in het Walking Dead topic.

• xippie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 07:05

• Oscar Mopperkont
Ik heb geen DVD of BluRay-speler :X

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:56
quote:
Dan schaf je dat toch aan? Kost bijna niks. Of je koopt hem en dan download je hem. Rechten betaald - downloaden toegestaan als je t mij vraagt.

• Oscar Mopperkont
Kost inderdaad relatief weinig, maar een beetje overdreven als je het mij vraagt.

Maar begrijp hier dus uit dat het helaas niet te streamen is in NL, tenzij je KPN hebt.

Thx iig voor de linkjes naar de Blu-Ray.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:38

Notna

Where are you?®

TWD wordt ook op Fox uitgezonden bij Ziggo en is ook via On Demand te zien afaik, iig op de app:

https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/fox/

Edit: ha; alleen nog maar Fear TWD. Vaag :/

Notna wijzigde deze reactie 14-10-2017 22:54 (19%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Oscar Mopperkont
Ik kan het niet vinden in de Ziggo Go app. Gaat niet zo ver terug.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:37
quote:
Intelligo schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:43:
[...]

Dan schaf je dat toch aan? Kost bijna niks. Of je koopt hem en dan download je hem. Rechten betaald - downloaden toegestaan als je t mij vraagt.
Leuk dat je hier je mening geeft, maar de topic starter vraagt om legaal TWD te kunnen kijken. Helaas betaal je niet voor de algemene rechten om te kijken, maar voor de rechten om te kijken op het gekozen medium. Je geeft dus een advies waar de topic starter helemaal niks aan heeft.

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21:55
Ze zijn volop aan het herhalen op fox dus meschien komt s7 nog voorbij.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:47
quote:
Intelligo schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:43:
Rechten betaald - downloaden toegestaan als je t mij vraagt.
Vindt de rechter dat ook?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:16

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Zo te zien gaat FOX seizoen 7 niet herhalen helaas... Maar met een beetje geluk staat seizoen 7 binnenkort op Netflix. En dan hopen dat dat op tijd is zodat je op Netflix seizoen 7 kunt inhalen en dan seizoen 8 op FOX volgen?

Het enige wat zeker is, is dat seizoen 8 vanaf 23 oktober op FOX te zien is. Over seizoen 7 kan ik niets vinden.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• -NR-
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 02-06-2018

-NR-

Programmeur

http://www.nowtv.com/ biedt het aan, eerste 14 dagen gratis.
Registeren moet wel vanuit UK...

Anders https://www.amazon.com/Th...ad-Season-7/dp/B01M142IWH.

• Vivien98
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 03-01 21:43
Hallo,
Zelf ben ik ook echt gek op Walking Dead.

Goed bedoeld, maar illegale stream diensten adviseren is niet de bedoeling op het forum, want illegaal,

janvanduschoten wijzigde deze reactie 06-01-2019 09:34 (51%)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Vivien98 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:43:
Hallo,
Zelf ben ik ook echt gek op Walking Dead.
Walking Dead kun je gratis kijken via xxx maar ook via yyy
Best handig afentoe :))
Je hebt het stukje legaal in de titel gemist?

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True