Heb een jaar geleden als een dikke couch potato bij Netflox seizoen 1-6 van The Walking Dead gekeken en was in de veronderstelling dat oktober dit jaar seizoen 7 online zou komen. Nu lees ik echter dat Netflix de rechten niet heeft weten te krijgen en The Walking Dead zelfs helemaal niet meer te zien is.
Ik zou echter wel graag seizoen 7 zien en ik heb het niet op Fox gevolgd. Waar kan ik alsnog legaal seizoen 7 bekijken? Kan het niet op Ziggo vinden en kan alleen vinden dat KPN het kennelijk zou hebben. Is er een andere streamingdienst die het heeft?
Ik heb best wat gezocht, maar lastige is dat als ik zoek, ik de hele tijd met spoilers wordt geconfronteerd
Daarom plaats ik dit ook niet in het Walking Dead topic.
Ik zou echter wel graag seizoen 7 zien en ik heb het niet op Fox gevolgd. Waar kan ik alsnog legaal seizoen 7 bekijken? Kan het niet op Ziggo vinden en kan alleen vinden dat KPN het kennelijk zou hebben. Is er een andere streamingdienst die het heeft?
Ik heb best wat gezocht, maar lastige is dat als ik zoek, ik de hele tijd met spoilers wordt geconfronteerd