Bluetooth headset met display Sony sbh-54 iphone ervarin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Heeft er iemand ervaring
Met Sony sbh-54 met iPhone 6s ?
Natuurlijk heb een en ander op gezocht daar had ik al een en ander over gevonden ik alleen benieuwd of er iemand hier is die ervaring heeft met dagelijks gebruik in combinatie met iPhone!

Afbeeldingslocatie: https://dm0yv73xe8whs.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/360x405/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/o/sony_sbh54_bluetooth_stereo_headset_black4.jpg

Ik heb zelf deze gehad voor gaande model Sony sbh-50 die werkte perfect na paar fuctie na hier een link met afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://dzvfs5sz5rprz.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/1200x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/o/sony_stereo_bluetooth_headset_black_sbh50_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:41
Je kan toch op internet opzoeken wat de ervaringen zijn. Ik denk dat je meer hebt aan ervaringen van mensen op internet; het zijn er vast meer dan een enkeling op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Ja dat is zo daar had ik al naar gezocht ja.
Ik ben natuurlijk vergeten er bij te zeggen
met welke dingen er op de display kan weergeven in combinatie met een iphone.
Welke protocol is om namen van beller weer te geven.
Ik vroeg me af of er hier iemand die er een had of ik straks niet deze headset koop dat achter af niet werkt.
Kijk er zijn dingen die niet gaat werken die alleen op Android werken.
Ik vroeg af wat mogelijkheden zijn met een iPhone welke dingen met bluetooth door gestuurd kunnen worden.
Ik heb namelijk wel eens parrot carkit gezien waar gewoon namen van nummers in beeldscherm te zien kreeg vandaar deze vraag hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Met stom toeval vindt ik nu deze site die was ik nog eerder tegengekomen :

https://talk.sonymobile.c...Phone-5s-6s/td-p/1061739#

En lees gelijk goede informatie dat waarschijnlijk heleboel dingen gewoon gaat werken.
Maar als nog vraag ik me af welke dingen met bluetooth mogelijk is met een iphone ?

Ik moet waarschijnlijk ook de laatste firmware hebben om goed werkend te krijgen.
Nu is mijn vraag hoe ik dat doe als ik geen Android telefoon heb zijn er ook andere manier om die app te draaien ?
Bijvoorbeeld via een pc emulatie programma.

[ Voor 25% gewijzigd door Havelock op 14-10-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:41
Ik snap weinig van de brij aan woorden die je hebt getypt, maar ik doe een poging. Je wil eigenlijk weten welke Bluetooth-protocollen een iPhone ondersteunt? Want het apparaat waarmee je die headset verbindt, dient bepaalde protocollen te ondersteunen om e.e.a. te laten werken. Dat ligt in veel mindere mate aan de headset die je verbindt.