HELP!!!! PC BOUWEN

Pagina: 1
Acties:
  • 637 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Kop
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-11-2023
Hallo ik ben Paul en ik wil graag een pc bouwen!
Een pc bouwen is vaak erg duur (In mijn ogen!) Nu heb ik al wel wat research gedaan maar ik vind toch nieuwe onderdelen te duur! Vandaar dat ik 2e hands onderdelen zal gebruiken! Maar hoe kom ik aan die onderdelen waar moet ik ze kopen en waar moet ik op letten! Mijn budget is heel laag 400 euro maar ik weet zeker dat het wel zal moeten lukken! Ik wil namelijk graag een game pc bouwen die o+Overwatch op 1080p kan spelen!
Misschien heeft iemand suggesties? :)

Alvast bedankt, Paul kop

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
In het kort wil je weten wat de minimale hardware is om Overwatch op 1080p te spelen. Op basis hiervan kan je dan je hardware gaan zoeken.

Wat zijn de system requirements van Overwatch?
Welke onderdelen heb je al?
Welke producten denk je nu nodig te hebben?
Uiteraard is marktplaats en V&A een goed startpunt.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:45

br00ky

Moderator Harde Waren
@Paul Kop , een paar zaken om op te letten. Allereerst Het algemeen beleid #quickstart. Een schreeuwerige all-caps titel gaat je hier niet verder helpen. Verzin een titel die de lading dekt zonder het van de daken te schreeuwen. "Tweedehands game pc tot 400 euro", zoiets.

Verder verwachten we hier dat je zelf voldoende voorwerk hebt gedaan en dus al met een lijstje op de proppen komt. Het forum is er dus puur om dan te checken of dat okay is of dat het beter kan.

Dan nog als laatste, Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Let altijd op waar je je vraag stelt. Niet hier dus, maar in Desktop Aankoopadvies. Lees wel eerst DAA beleid door, anders wordt een eventueel nieuw topic daar óók gesloten.

Dit topic is gesloten.